Інспектори ITF розробляли проекти регіональних кампаній

Заключний день Всесвітнього семінару ITF інспекторів у Коломбо, Шрі-Ланка, - день підведення підсумків, збору відгуків та коментарів, а також обговорення планів на майбутнє.

Ранок останнього робочого дня семінару було присвячено проблемам в регіонах і визначення нових цілей і завдань. Робота проходила також в групах, але на цей раз інспекторів розподілили залежно від регіону їх роботи: Північна і Південна Америки, Азія-Тихоокеанський регіон, Атлантика, Прибалтика, і, звичайно, Середземне і Чорне моря. У групах ITF інспекторам було запропоновано ідентифікувати «слабкі місця» свого регіону, де потрібні консолідація зусиль і таргінг підхід, і розробити проект кампанії. Пізніше пропозиції ITF інспекторів будуть оброблені і подано на розгляд Секретаріату Федерації. Досить імовірно, деякі з пропозицій будуть реалізовані в якості справжньої масштабної кампанії, регіонального проекту або локальних акцій.

Так, однією з кампаній ITF минулих років, проведених в нашому регіоні, стала кампанія під назвою «Чорноморський регіональний проект», завданнями якої виступало освітлення недобросовісних практик судновласників регіону, підвищення якості умов праці на суднах, розробка Чорноморського колективного договору, позбавлення від субстандартного судноплавства в Чорному морі.

Тоді, у 2012 році, була опублікована доповідь ITF під назвою «Чорне море ганьби», і випущений годинний фільм «Темна сторона Чорного моря: морське судноплавство на субстандартних суднах» (Dark Side of Black Sea: Seafaring in Substandard Vessels, доступний за посиланням: https://youtu.be/Tk440t7IIh8). Документальний фільм демонструє важкі умови праці на борту, низький рівень оплати праці, багатомісячні заборгованості із заробітної плати, нещасні випадки зі смертельними наслідками, як і раніше мають місце в Чорноморському регіоні - центрі жвавої морської торгівлі.

На жаль, з роками проблематика Чорноморського регіону собі не зрадила і, тому вимагає уваги і активних дій міжнародного морського профспілкового руху у відповідь.

Більше новин з тегом #ITF

Залишення моряків: як вчасно розпізнати проблему та отримати допомогу

Залишення екіпажів — це ситуація, коли судновласник або оператор судна припиняє виконувати свої зобов'язання перед моряками та односторонньо розриває будь-які зв’язки зі своїми працівниками.

Схвалено Керівництво з справедливого поводження з моряками, затриманими за підозрою у вчиненні злочинів

З 26 по 28 листопада цього року в штаб-квартирі Міжнародної організації праці в Женеві проходило засідання Спільної тристоронньої робочої групи Міжнародної організації праці (МОП) та Міжнародної морської організації (ІМО), на якому було схвалено Керівництво з справедливого поводження з моряками, затриманими за підозрою у вчиненні злочинів.

Потужна підтримка українських транспортників: 46-й Конгрес ITF прийняв резолюцію ПРМТУ

Профспілка робітників морського транспорту України, за підтримки Профспілки залізничників і транспортних будівельників України, звернулася з важливою резолюцією до 46-го Конгресу Міжнародної федерації транспортників (ITF) у Марракеші.

Зростаюча роль «тіньового флоту» у випадках залишення моряків

На тлі зростання кількості випадків залишення моряків, пов'язаних із суднами, задіяними в санкційній торгівлі, флот газових танкерів виділяється як порушник-рецидивіст.

Дякуємо за звернення!