11 квітня в Саутгемптоні, Великобританія, пройшла конференція «Людський фактор в морській автоматизації» за участю ПРМТУ і курсантів Національного університету «Одеська морська академія» та Херсонської державної морської академії. Організатором Конференції виступив Міжнародна рада морських роботодавців (IMEC).
Конференцію відкрили вітальні промови Голів Конференції та IMEC.
Порядок денний складався з чотирьох блоків питань, що обговорювалися. У першому блоці були розглянуті технологічні чинники: що таке автоматизація, як еволюціонували суднові процеси протягом останніх 70 років, і як вони зміняться до 2050 року, а також необхідність розробки системи рекомендацій правил використання MASS (A ship, to a varying degree, can operate independent of human interaction (IMO).
Другий блок був присвячений протиріччям, які існують в галузі на сьогоднішній день щодо автономного судноплавства. Зокрема, були розглянуті питання впливу автоматизації на сучасних моряків, їх підготовку і навчання, і те, яку загрозу для них представляє перехід суден на віддалене управління.
У третьому блоці виступів увага була зосереджена на перспективах і можливих наслідках автоматизації як для судноплавства в цілому, так і для окремих сегментів бізнесу.
Завершальним етапом порядку денного була панельна дискусія за участю курсантів НУ «ОМА», ХДМА і Warsash University, модераторами якої виступили Олег Григорюк (ПРМТУ) і Адам Льюїс (IMEC).