Безпека мореплавання - понад усе

Наступна сесія семінару була присвячена темі безпеки мореплавання і, в її контексті, проблематиці стягнення компенсаційних виплат у разі смерті моряка або ж отримання ним травми на борту судна, що спричинила часткову або ж повну втрату працездатності.

Безпека мореплавання регулюється цілою низкою міжнародних інструментів, серед яких Міжнародна конвенція з охорони людського життя на морі (СОЛАС), Міжнародний кодекс з управління безпекою (МКУБ), Міжнародна конвенція про підготовку і дипломування моряків та несення вахти (ПДНВ) і, звичайно ж, Конвенція про працю в морському судноплавстві 2006 року (MLC, 2006) - Білль про права моряків, як її часто називають.

Цікаво, що перша версія Конвенції СОЛАС Міжнародної морської організації була прийнята в далекому 1914 році, по слідах загибелі «Титаніка», яка двома роками раніше забрала життя 1 503 пасажирів і членів екіпажу. Зокрема, конвенція того часу вперше встановила кількість рятувальних шлюпок на борту судна, так само як і іншого аварійно-рятувального обладнання для забезпечення безпеки пасажирів і членів екіпажу.

Більше новин з тегом #Моряки

Олег Григорюк і Руван Субасінгхе відвідали НУОМА

Голова ПРМТУ Олег Григорюк разом з директором з юридичних питань Міжнародної федерації транспортників Руваном Субасінгхе відвідали Національний університет «Одеська морська академія».

Візи C1/D, в’їзд до США та неналежний сексуальний цифровий контент

Міжнародний партнер ПРМТУ – Профспілка моряків Норвегії – поділилися інформацією з моряками, щоб ви могли убезпечити себе.

Оновлено перелік схвалених НТЗ

Затверджено оновлений перелік тренажерних центрів для моряків

«Одна справа — знати, що профспілки існують, а зовсім інша — усвідомити їхню силу»

Координатор ITF у Німеччині про реалії життя моряків та нові виклики галузі

Дякуємо за звернення!