На підтримку капітана Гаврилова

На адресу Профспілки робітників морського транспорту України продовжують надходити листи на підтримку затриманого в Шрі-Ланці капітана судна AVANT GARDE, громадянина України Геннадія Гаврилова.

Так, днями Профспілка отримала копію звернення членської організації Міжнародної федерації транспортників (ITF) - шведської профспілки SEKO до Президента Демократичної Соціалістичної Республіки Шрі-Ланка пана Майтріпале Сірісене.

У своєму зверненні шведська профспілка висловлює стурбованість ситуацією, що склалася і закликає шріланкійську владу сприяти якнайшвидшому звільненню капітана Гаврилова і його поверненню на Батьківщину.

Нагадаємо, що капітан судна AVANT GARDE (IMO 8107036, прапор Шрі-Ланки) Геннадій Гаврилов утримується на території Шрі-Ланки протягом трьох років, позбавлений права не тільки покинути країну, але і заробляти собі на життя. Крім іншого, критичний стан здоров'я капітана також вимагає його якнайшвидшого повернення додому для отримання необхідного лікування.

Більше новин з тегом #ITF

«Одна справа — знати, що профспілки існують, а зовсім інша — усвідомити їхню силу»

Координатор ITF у Німеччині про реалії життя моряків та нові виклики галузі

Профспілка моряків заявила про порушення трудового законодавства після відмови інспекторам у доступі до судна

Міжнародна профспілка моряків Канади (SIU Canada) дедалі більше занепокоєна численними випадками, коли інспекторам Міжнародної федерації транспортників (ITF) відмовляють в інспекції суден під іноземним прапором у канадських портах. Ці інспекції є критично важливими для захисту прав моряків і дотримання мінімальних міжнародних стандартів праці.

У 2025 році кількість випадків залишення моряків зросла на 30%

Понад 2280 моряків були залишені на 222 суднах цього року з невиплатою заробітної плати в розмірі $13,1 млн і 30% зростанням кількості випадків порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Профспілки моряків вимагають визнання статусу зон конфлікту на Близькому Сході як «зони воєнних дій»

ITF закликає судновласників визнати Ормузьку протоку, Оманську затоку та води Ізраїлю зонами воєнних дій, аби посилити захист екіпажів суден.

Дякуємо за звернення!