Пропозиції ПРМТУ до оновленої Національної транспортної стратегії України до 2030 року

Розвиток людського капіталу транспортної галузі має бути визнано пріоритетною метою оновленої Національної транспортної стратегії України до 2030 року

Забезпечення відновлення інфраструктури транспорту України та подальший сталий розвиток Національної транспортної системи України є неможливим без гарантування гідних умов праці для транспортних робітників.

Створення нових робочих місць в транспортній галузі України, розвиток можливостей для отримання транспортниками сучасної освіти та підготовки, знань та навичок, гарантування захисту трудових та соціальних прав транспортників мають бути визначені основними завданнями оновленої Національної транспортної стратегії України на період до 2030 року, проєкт якої опублікований на офіційному сайті Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України до 2030 року.

ПРМТУ підкреслює, що Україна має доєднатися до інших морських держав, які визнали моряків та інший морський персонал ключовими робітниками.

ПРМТУ запропоновано доповнити проєкт Операційного плану реалізації оновленої Національної транспортної стратегії України комплексом завдань, якими забезпечити:

- збереження конкурентних переваг українських моряків в міжнародному морському судноплавстві;

- розвиток можливостей для отримання моряками всіх необхідних їм документів для роботи на суднах в міжнародних рейсах;

- реорганізацію національної системи освіти, підготовки та дипломування моряків, з розширенням можливостей для дистанційного навчання за оновленими програми підготовки, які відповідатимуть сучасним запитів судновласників та потребам моряків;

- захист трудових та соціальних прав моряків, які працюють на морських суднах, у томі числі у разі потрапляння українських моряків в кризові ситуації;

- ратифікацію Україною Конвенції 2006 року про працю в морському судноплавстві;

- створення для моряків робочих місць в Україні з гідними умовами оплати праці та соціального захисту;

- захист трудових та соціальних прав докерів, членів екіпажів суден портового флоту та суден внутрішнього водного транспорту.

ПРМТУ також направлені звернення до Федерації профспілок транспортників України, Федерації роботодавців транспорту України, закладів морської освіти та інших організацій з проханням підтримати пропозиції ПРМТУ з визнання необхідності розвитку людського капіталу у якості окремої стратегічної цілі оновленої Національної транспортної стратегії України до 2030 року.

З пропозиціями ПРМТУ можливо ознайомитися за посиланням: https://storage.mtwtu.org.ua/source/1/g2-OEDZ1SPMM5cmOfnZsWy8KRNwtlqcV.pdf

Більше новин з тегом #Моряки

Профспілки моряків вимагають визнання статусу зон конфлікту на Близькому Сході як «зони воєнних дій»

ITF закликає судновласників визнати Ормузьку протоку, Оманську затоку та води Ізраїлю зонами воєнних дій, аби посилити захист екіпажів суден.

Зміни для моряків: чи варто їх очікувати?

25.06.2025 року групою народних депутатів під головуванням Тимошенко Ю.В. були внесені законопроєкти «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо спеціального режиму оподаткування моряків» (https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/56680) та «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо спеціального режиму оподаткування моряків» (https://itd.rada.gov.ua/billinfo/Bills/Card/56681). 27.06.2025 року тексти законопроєктів були опубліковані на сайті Верховної Ради України.

День моряка 2025: нульова толерантність до насильства і домагань у морській галузі

«Нам потрібне безпечне середовище для всіх»: глобальна кампанія IMO проти булінгу на морі

ITF викриває фіктивну профспілку, яка наражає моряків на небезпеку по всьому світу

Судноплавні компанії, фінансисти і уряди по всьому світу закликають розірвати зв'язки з фіктивною профспілкою ISU-Lanibra.

Дякуємо за звернення!