Пропозиції ПРМТУ до оновленої Національної транспортної стратегії України до 2030 року

Розвиток людського капіталу транспортної галузі має бути визнано пріоритетною метою оновленої Національної транспортної стратегії України до 2030 року

Забезпечення відновлення інфраструктури транспорту України та подальший сталий розвиток Національної транспортної системи України є неможливим без гарантування гідних умов праці для транспортних робітників.

Створення нових робочих місць в транспортній галузі України, розвиток можливостей для отримання транспортниками сучасної освіти та підготовки, знань та навичок, гарантування захисту трудових та соціальних прав транспортників мають бути визначені основними завданнями оновленої Національної транспортної стратегії України на період до 2030 року, проєкт якої опублікований на офіційному сайті Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України до 2030 року.

ПРМТУ підкреслює, що Україна має доєднатися до інших морських держав, які визнали моряків та інший морський персонал ключовими робітниками.

ПРМТУ запропоновано доповнити проєкт Операційного плану реалізації оновленої Національної транспортної стратегії України комплексом завдань, якими забезпечити:

- збереження конкурентних переваг українських моряків в міжнародному морському судноплавстві;

- розвиток можливостей для отримання моряками всіх необхідних їм документів для роботи на суднах в міжнародних рейсах;

- реорганізацію національної системи освіти, підготовки та дипломування моряків, з розширенням можливостей для дистанційного навчання за оновленими програми підготовки, які відповідатимуть сучасним запитів судновласників та потребам моряків;

- захист трудових та соціальних прав моряків, які працюють на морських суднах, у томі числі у разі потрапляння українських моряків в кризові ситуації;

- ратифікацію Україною Конвенції 2006 року про працю в морському судноплавстві;

- створення для моряків робочих місць в Україні з гідними умовами оплати праці та соціального захисту;

- захист трудових та соціальних прав докерів, членів екіпажів суден портового флоту та суден внутрішнього водного транспорту.

ПРМТУ також направлені звернення до Федерації профспілок транспортників України, Федерації роботодавців транспорту України, закладів морської освіти та інших організацій з проханням підтримати пропозиції ПРМТУ з визнання необхідності розвитку людського капіталу у якості окремої стратегічної цілі оновленої Національної транспортної стратегії України до 2030 року.

З пропозиціями ПРМТУ можливо ознайомитися за посиланням: https://storage.mtwtu.org.ua/source/1/g2-OEDZ1SPMM5cmOfnZsWy8KRNwtlqcV.pdf

Більше новин з тегом #Моряки

День моряка 2025: нульова толерантність до насильства і домагань у морській галузі

«Нам потрібне безпечне середовище для всіх»: глобальна кампанія IMO проти булінгу на морі

ITF викриває фіктивну профспілку, яка наражає моряків на небезпеку по всьому світу

Судноплавні компанії, фінансисти і уряди по всьому світу закликають розірвати зв'язки з фіктивною профспілкою ISU-Lanibra.

ХДМА: 14 років у статусі академії та майже два століття освітньої традиції

У Морському юніон центрі відбулося урочисте відзначення 14-ї річниці з дня надання Херсонській державній морській академії статусу академії. Історія закладу налічує майже два століття — це роки формування поколінь фахівців, відданих морській справі.

ITF: Кількість залишених моряків у 2025 році може перевищити рекорд 2024-го

Згідно з новими даними, опублікованими Міжнародною федерацією транспортників (ITF), кількість випадків залишення суден зросла майже на 33% порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Дякуємо за звернення!