ПРМТУ у парламенті Румунії

20 червня Олег Григорюк, Голова ПРМТУ, виступив у парламенті Румунії в Бухаресті, де відбулося засідання Комітету моряків Східної, Центральної Європи та Норвегії (SCOCEEN).

В заході традиційно беруть участь представники профспілок регіону, а також Норвезька Асоціація судновласників та норвезькі профспілки. В цьому році виповнилося 30 років з моменту заснування комітету, метою якого є продуктивний соціальний діалог між роботодавцями та профспілками.

Норвезькі судновласники залишаються одними з ключових роботодавців для великої кількості моряків Східної та Центральної Європи, адже саме Норвегія займає п’яту позицію серед найбільших судноплавних націй. Згідно звіту Пала Тангена, голови переговорної групи Норвезької асоціації судновласників, першу четвірку складають: Китай, Греція, США та Японія. Так, NSA налічує 1 585 суден під прапором міжнародного норвезького регістру та «зручними» прапорами та надає понад 5 500 якісних робочий місць морякам з країн Східної та центральної Європи.

ПРМТУ представляє інтереси українських моряків, які працюють на суднах норвезьких судновласників, що входять до NSA, у Комітеті з 2002 року, і сьогодні, попри ситуацію, що склалася в нашій країні, українські моряки продовжують займати другу позицію за кількістю зайнятих робочих місць на суднах компаній, які входять в NSA.

Кожна профспілка мала змогу надати доповідь про поточну ситуацію в галузі у своїй країні, а Норвезька асоціація презентувала огляд морського ринку за 2024 рік.

Так, Пал Танген підкреслив, що більшість судноплавних компаній, які входять в асоціацію, як і раніше, переважно представляють офшорні судна, LNG та LPG газовози та танкери, що відображає загальну специфіку норвезького судноплавства. Разом з тим, ще 115 суден та бурових установок було замовлено судноплавними компаніями, та очікується, що дві треті з них будуть спущені на воду протягом наступних двох років. Це дає надію на зростання кількості робочих місць для українських моряків. Також Асоціація звітувала про вплив війни проти України на судноплавну галузь Норвегії. Найбільші негативні наслідки відчуваються на суднах далекого плавання, але попри все, ситуація контрольована, і українські моряки залишаються затребуваними та пріоритетними для норвезьких компаній.

Варто підкреслити, що представники NSA взяли участь в Українському морському форумі, який був організований ПРМТУ за підтримки ITF напередодні в Лондоні.

«Українські моряки завжди відігравали важливу роль у світовій судноплавній галузі, і ми раді, що Норвезька асоціація судновласників та норвезькі профспілки залишаються нашими надійними партнерами. Наша місія – забезпечити найкращі умови праці та справедливу винагороду для наших членів. Я вірю, що завдяки спільним зусиллям ми зможемо досягти ще більших успіхів у майбутньому. Дякую за вашу підтримку українських моряків у ці важки часи. Разом ми здатні подолати всі труднощі та забезпечити світле майбутнє для наших моряків та їхніх родин», – підкреслив Олег Григорюк, Голова ПРМТУ, на засіданні SCOCEEN у парламенті Румунії.

Більше новин з тегом #Моряки

ПРМТУ працює над гідними умовами праці для моряків та портовиків

Голова Профспілки робітників морського транспорту України Олег Григорюк провів низку продуктивних зустрічей з представниками Міжнародної організації праці (МОП).

Схвалено Керівництво з справедливого поводження з моряками, затриманими за підозрою у вчиненні злочинів

З 26 по 28 листопада цього року в штаб-квартирі Міжнародної організації праці в Женеві проходило засідання Спільної тристоронньої робочої групи Міжнародної організації праці (МОП) та Міжнародної морської організації (ІМО), на якому було схвалено Керівництво з справедливого поводження з моряками, затриманими за підозрою у вчиненні злочинів.

Потужна підтримка українських транспортників: 46-й Конгрес ITF прийняв резолюцію ПРМТУ

Профспілка робітників морського транспорту України, за підтримки Профспілки залізничників і транспортних будівельників України, звернулася з важливою резолюцією до 46-го Конгресу Міжнародної федерації транспортників (ITF) у Марракеші.

Зростаюча роль «тіньового флоту» у випадках залишення моряків

На тлі зростання кількості випадків залишення моряків, пов'язаних із суднами, задіяними в санкційній торгівлі, флот газових танкерів виділяється як порушник-рецидивіст.

Дякуємо за звернення!