ПРМТУ у парламенті Румунії

20 червня Олег Григорюк, Голова ПРМТУ, виступив у парламенті Румунії в Бухаресті, де відбулося засідання Комітету моряків Східної, Центральної Європи та Норвегії (SCOCEEN).

В заході традиційно беруть участь представники профспілок регіону, а також Норвезька Асоціація судновласників та норвезькі профспілки. В цьому році виповнилося 30 років з моменту заснування комітету, метою якого є продуктивний соціальний діалог між роботодавцями та профспілками.

Норвезькі судновласники залишаються одними з ключових роботодавців для великої кількості моряків Східної та Центральної Європи, адже саме Норвегія займає п’яту позицію серед найбільших судноплавних націй. Згідно звіту Пала Тангена, голови переговорної групи Норвезької асоціації судновласників, першу четвірку складають: Китай, Греція, США та Японія. Так, NSA налічує 1 585 суден під прапором міжнародного норвезького регістру та «зручними» прапорами та надає понад 5 500 якісних робочий місць морякам з країн Східної та центральної Європи.

ПРМТУ представляє інтереси українських моряків, які працюють на суднах норвезьких судновласників, що входять до NSA, у Комітеті з 2002 року, і сьогодні, попри ситуацію, що склалася в нашій країні, українські моряки продовжують займати другу позицію за кількістю зайнятих робочих місць на суднах компаній, які входять в NSA.

Кожна профспілка мала змогу надати доповідь про поточну ситуацію в галузі у своїй країні, а Норвезька асоціація презентувала огляд морського ринку за 2024 рік.

Так, Пал Танген підкреслив, що більшість судноплавних компаній, які входять в асоціацію, як і раніше, переважно представляють офшорні судна, LNG та LPG газовози та танкери, що відображає загальну специфіку норвезького судноплавства. Разом з тим, ще 115 суден та бурових установок було замовлено судноплавними компаніями, та очікується, що дві треті з них будуть спущені на воду протягом наступних двох років. Це дає надію на зростання кількості робочих місць для українських моряків. Також Асоціація звітувала про вплив війни проти України на судноплавну галузь Норвегії. Найбільші негативні наслідки відчуваються на суднах далекого плавання, але попри все, ситуація контрольована, і українські моряки залишаються затребуваними та пріоритетними для норвезьких компаній.

Варто підкреслити, що представники NSA взяли участь в Українському морському форумі, який був організований ПРМТУ за підтримки ITF напередодні в Лондоні.

«Українські моряки завжди відігравали важливу роль у світовій судноплавній галузі, і ми раді, що Норвезька асоціація судновласників та норвезькі профспілки залишаються нашими надійними партнерами. Наша місія – забезпечити найкращі умови праці та справедливу винагороду для наших членів. Я вірю, що завдяки спільним зусиллям ми зможемо досягти ще більших успіхів у майбутньому. Дякую за вашу підтримку українських моряків у ці важки часи. Разом ми здатні подолати всі труднощі та забезпечити світле майбутнє для наших моряків та їхніх родин», – підкреслив Олег Григорюк, Голова ПРМТУ, на засіданні SCOCEEN у парламенті Румунії.

More news with tag #Seamen

russian crews on Norwegian ships: disgraceful practice that must stop

Despite the sanctions imposed on russia for its aggression on Ukraine, some European companies and maritime workers continue to cooperate with the aggressor state. This situation raises deep concern and outrage in the international maritime community.

MTWTU and the Shipping Administration discussed joint plans

A meeting of the MTWTU Central Council Presidium was held, attended by Yevhenii Ihnatenko, Head of State Service for Maritime, Inland Waterway Transport and Shipping of Ukraine (the Shipping Administration), Sergii Gurskyi, General Director of the Shipping Register of Ukraine, Oleksandr Boyko, Head of the State Hydrographic Service of Ukraine, and heads of the MTWTU local trade union organisations.

33 роки ПРМТУ — 33 роки єдності та сили!

Шановні спілчани!

Ми відзначаємо 33-річчя Профспілки робітників морського транспорту України. Це не просто дата, а можливість ще раз замислитися над тим, як далеко ми просунулися разом, і як багато ще можемо досягти.

Шокуюча статистика залишення моряків у 2024 році

За новими даними Міжнародної федерації транспортників (ITF), у 2024 році кількість залишених судновласниками моряків зросла на 87% порівняно з попереднім роком.

Thank you for contacting us!