ПРМТУ організувала Другий Європейсько-азіатський морський саміт

Сьогодні, 3 червня, в Одесі відбулася одна із значущих в морському житті України подій року - Другий Європейсько-азіатський морський саміт.

Ініціатором та організатором заходу виступає Профспілка робітників морського транспорту України, єдина в країні морська членська організація Міжнародної федерації транспортників (ITF).

У заході взяли участь Генеральний секретар Міжнародної федерації транспортників Стівен Коттон, Голова ПРМТУ Михайло Кірєєв і його Перший заступник Олег Григорюк, представники членських організацій Міжнародної федерації транспортників з Японії, Сінгапуру, Німеччини, Норвегії, Філіппін та Індії, представники судновласників і їх асоціацій з Норвегії, Нідерландів та Японії, представники Міністерства закордонних справ України, Морської адміністрації України, Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків, провідних морських вищих навчальних закладів України, підприємств-посередників у працевлаштуванні українських моряків, а також члени ПРМТУ - українські моряки.

Сьогодні Україна входить у ТОП-5 країн, які поставляють кваліфіковані кадри для міжнародного морського ринку праці. Безліч іноземних роботодавців цінують українських моряків за їх професійні якості: наші моряки протягом довгих років успішно працюють на суднах іноземних судновласників.

Крім особистого вкладу моряків, великий вплив на розвиток і благополуччя Південного регіону надає і розвинена морська інфраструктура, яка складається з більш ніж 350 компаній, що займаються посередництвом у працевлаштуванні моряків, медичних центрів, науково-тренажерних центрів та інших установ і організацій, задіяних у цьому.

«Важко переоцінити внесок моряків в економіку країни, а, особливо, в економіку нашого південного регіону, який протягом багатьох років є морським центром України, - зазначив Михайло Кірєєв. - Так, Одеса займає 4-е місце в Україні за розміром бюджету, а, з огляду на той факт, що левова частка моряків проживає саме в Одесі, то можна сміливо робити припущення про значний внесок моряків у формування бюджету міста».

Незважаючи на високий професійний рівень українських моряків, одним із пріоритетів роботи ПРМТУ є просування українських моряків на міжнародному морському ринку праці, а також залучення іноземних судновласників до співпраці з українськими компаніями.

Завдання Профспілки в рамках Саміту презентувати Україну, як одну з провідних країн, які готують кадри для світового судноплавства, показати іноземним судновласникам переваги українських моряків, просувати їх на морському світовому ринку праці. Сьогодні в Україні налічується близько 120 тисяч моряків, які працюють на суднах іноземних судновласників. Чим привабливіший сьогодні українські моряки будуть для потенційних роботодавців, тим більше буде створено робочих місць для них, з'явиться можливість працевлаштування у престижні компанії з гідними умовами праці та високим рівнем заробітної плати, тим більше інвестицій отримає Україна на морську освіту.

«Завдяки всебічній підтримці Міжнародної федерації транспортників і її членських організацій, завдяки конструктивному діалогу як на міжнародному, так і на національному рівнях, ПРМТУ сьогодні успішно досягає результатів у таких напрямках як: презентація українських моряків на міжнародному морському ринку праці; презентація України як країни з позитивним інвестиційним кліматом і привабливими можливостями для розвитку морського бізнесу; мотивація українських моряків шляхом створення і впровадження нових соціальних програм і так далі.

Саме для досягнення таких цілей було ініційовано проведення Другого Європейсько-Азіатського морського саміту, який покликаний стати майданчиком для презентації України та українських моряків нашим іноземним партнерам та потенційним роботодавцям», - підкреслив Михайло Кірєєв.

Нагадаємо, на початку травня минулого року з ініціативи ПРМТУ в Одесі пройшов перший Європейсько-азіатський морської саміт, на якому, в тому числі, обговорювалися перспективи співпраці з азіатськими судновласниками. За результатами Саміту Профспілкою було здійснено ряд практичних кроків, завдяки яким сьогодні на борту суден азіатських судновласників вже працевлаштовані і успішно працюють українські моряки.

«В минулому році ми створили такий пілотний проект, і він знайшов відгук не тільки у наших профспілкових колег з усього світу, а й у судновласників. Іноземні роботодавці зацікавлені в українських моряках, бо вони конкурентоспроможні, працьовиті, фахівці високо рівня з якісною морською освітою і гідним досвідом, шанують добрі морські традиції, - зазначив Олег Григорюк. - Минулорічний саміт привів в Україну ряд компаній, завдяки чому для українських моряків було створено близько 400 нових робочих місць. Саме тому, дивлячись на результати, ми сьогодні продовжуємо говорити про переваги українських моряків, про нові можливості в частині морської освіти, дізнаємося, чим привабливі українські моряки для світового ринку праці, розповімо про проекти ПРМТУ, зокрема, проект щодо попередження криміналізації українських моряків» .

Генеральний секретар ITF Стівен Коттон високо оцінив роботу ПРМТУ, спрямовану як на захист трудових прав українських моряків, так і на створення нових робочих місць для них. «Сьогодні в Україні єдина морська організація, яка входить у Міжнародну федерацію транспортників. І це - Профспілка робітників морського транспорту України. Під грамотним керівництвом її Голови Михайла Кірєєва, ПРМТУ пройшла шлях від пострадянської профспілки до сучасного постачальника соціальних послуг, гаранта трудових прав, який гідно робить все для того, щоб збільшувати кількість робочих місць для українських моряків у світовій галузі», - підкреслив Стівен Коттон.

За підсумками Саміту його учасники прийняли Резолюцію. У ній сторони підтримали активні зусилля ПРМТУ, спрямовані на якнайшвидшу ратифікацію Україною MLC, 2006, реалізацію проекту ПРМТУ щодо запобігання залучення моряків до злочинів на морі, роботу ПРМТУ з ратифікації Україною Конвенції 2003 року про національні посвідчення особи моряків №185, а також необхідність укладення угоди про взаємне визнання дипломів моряків України з низкою країн.


Більше новин з тегом #ITF

Чому екіпаж судна DALI не може покинути гавань Балтімору?

Минуло три тижні відтоді, як вантажне судно DALI врізалося в міст Френсіса Скотта Кі. Міст обвалився рано вранці 26 березня, в результаті чого загинуло шестеро людей, які працювали на мосту.

Команду ITF Інспекторату розширено: напоготові до роботи

Ще одинадцять інспекторів ITF пройшли вступну програму, яка відбулася в ITF House в Лондоні, Великобританія. Зараз вони вже цілком готові до виконання своїх нових обов'язків і боротьби за права моряків у всьому світі, сприяючи зміцненню солідарності з міжнародними профспілками та зацікавленими сторонами морської галузі.

Double Bookkeeping, або подвійна бухгалтерія

Ще один вид обману та обкрадання моряків

Залишення моряків – ганебне явище сучасної морської індустрії

Судновласники дедалі частіше залишають моряків напризволяще на борту суден, іноді на місяці, а то й роки.

Дякуємо за звернення!