ПРМТУ та ver.di провели семінар для докерів

Сучасні автоматизовані технології обробки вантажів у морських портах та вимоги до підготовки портових працівників обговорили сьогодні на докерському семінарі, організованому Профспілкою робітників морського транспорту України та німецькою профспілкою ver.di.

Участь у заході взяли Майя Швігерсхаузен-Гют, в.о. Голови морської секції ver.di, Сусана Перейра Вентура, начальник відділу угод ver.di, Томас Менджик, голова ради робочих контейнерного терміналу Альтенвердер HHLA, українські докери та профактивісти морських навчальних закладів із Херсону та Чорноморська. Модерував семінар Голова ПРМТУ Олег Григорюк.

Закордонні партнери та колеги ділилися досвідом європейських профспілок. Зокрема, говорили про автоматизацію на прикладі портів Німеччини.

«Є два підходи до автоматизації. Люди або намагаються якось вплинути і вбудуватися у цей процес, або намагаються чинити опір і боротися з ним. Як свідчить досвід, ніхто з тих, хто боровся, не виграв. Рішення, що стоять за автоматизацією, приймаємо не ми, а компанії. І ми зрозуміли, що якщо ми не можемо з цим процесом боротися, нам треба якимось чином використати його для себе, щоб забезпечити людям найкращі умови праці. Якби нас запитали, що б ми хотіли змінити, якби можна було повернути час назад, впевнено можу сказати: ми раніше почали б реагувати, пояснювати членам профспілки, що відбувається і які можна з цього винести переваги», - зазначила Майя Швігерсхаузен-Гют.

Більше новин з тегом #ITF

Профспілки моряків вимагають визнання статусу зон конфлікту на Близькому Сході як «зони воєнних дій»

ITF закликає судновласників визнати Ормузьку протоку, Оманську затоку та води Ізраїлю зонами воєнних дій, аби посилити захист екіпажів суден.

День моряка 2025: нульова толерантність до насильства і домагань у морській галузі

«Нам потрібне безпечне середовище для всіх»: глобальна кампанія IMO проти булінгу на морі

ITF викриває фіктивну профспілку, яка наражає моряків на небезпеку по всьому світу

Судноплавні компанії, фінансисти і уряди по всьому світу закликають розірвати зв'язки з фіктивною профспілкою ISU-Lanibra.

ITF: Кількість залишених моряків у 2025 році може перевищити рекорд 2024-го

Згідно з новими даними, опублікованими Міжнародною федерацією транспортників (ITF), кількість випадків залишення суден зросла майже на 33% порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Дякуємо за звернення!