Пропозиції ПРМТУ прийняті Юридичним комітетом IMO

27 листопада - 01 грудня 2020 року відбулося онлайн засідання 107-ї сесії Юридичного комітету IMO, в ході якого розглядалися два документа, що підготовлені ПРМТУ спільно з Міністерством закордонних справ України.

Перший документ - аналіз ефективності застосування механізму фінансових гарантій відповідальності судновласника, який введений поправками 2014 року до Конвенції 2006 року про працю в морському судноплавстві.

ПРМТУ раніше повідомляла, що українські моряки все ще дуже часто виявляються залишеними судновласниками без необхідної допомоги в іноземних портах. Зокрема, невтішні дані були наведені ITF.

Так, серед усіх постраждалих моряків, найбільша кількість - громадяни Індії (58 моряків), а вже на другому місці українці (51 моряк або 22% від загальної кількості моряків, залишених без допомоги судновласниками).

Більш докладно про аналіз, проведений ПРМТУ, можна прочитати в журналі «Морський» №105 в статті «Хто заплатить за рахунками» (https://storage.mtwtu.org.ua/source/1/OWLMNCEprfR1oFgAfHPidA0ljUuRQ-vv.pdf.)

ПРМТУ спільно з МЗС України були підготовлені конкретні практичні пропозиції, які отримали широку підтримку делегацій 18 країн - членів IMO і ITF.

Зокрема, Юридичний комітет IMO підтримав необхідність:

- доповнення Стандартної форми повідомлення про випадки залишення моряків без допомоги судновласника інформацією про службу фінансового забезпечення, яка покриває відповідальність судновласника;

- підготовки секретаріатами IMO і МОП аналізу ефективності практичного застосування фінансових гарантій відповідальності судновласника при отриманні моряками травми або загибелі під час роботи на судні;

- проведення додаткових інформаційних компаній для підвищення рівня знань моряків про порядок практичного застосування механізмів фінансового забезпечення відповідальності судновласника.

IMO також підготує звернення до Секретаріату Меморандумів про взаєморозуміння з контролю державами порту про необхідність:

- доповнення стандартної форми Акта перевірки судна відомостями про сертифікати фінансового забезпечення та терміни їх дії;

- проведення додаткової концентрованої перевірки суден щодо наявності на борту діючих сертифікатів фінансового забезпечення;

- доповнення спільної бази даних IMO / МОП відомостями про компетентні органи держави прапора судна і держави порту, відповідальних за надання допомоги морякам.

Всі вищевказані дії повинні дозволити більш оперативно і якісно забезпечувати надання допомоги морякам в кризових ситуаціях і мінімізувати випадки відсутності на суднах необхідного страхового покриття.

Більше новин з тегом #Моряки

«Одна справа — знати, що профспілки існують, а зовсім інша — усвідомити їхню силу»

Координатор ITF у Німеччині про реалії життя моряків та нові виклики галузі

Профспілка моряків заявила про порушення трудового законодавства після відмови інспекторам у доступі до судна

Міжнародна профспілка моряків Канади (SIU Canada) дедалі більше занепокоєна численними випадками, коли інспекторам Міжнародної федерації транспортників (ITF) відмовляють в інспекції суден під іноземним прапором у канадських портах. Ці інспекції є критично важливими для захисту прав моряків і дотримання мінімальних міжнародних стандартів праці.

Разом до нових горизонтів з ver.di та ПРМТУ

Запрошуємо абітурієнтів Херсонської державної морської академії подати заявку на участь у профспілковому проєкті, що відкриває можливість навчання в Литві за підтримки німецької профспілки ver.di.

ПРМТУ: законопроєкт №13530 не вирішує проблеми українських моряків

Профспілка робітників морського транспорту України (ПРМТУ) виступає проти прийняття законопроєкту №13530 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо заохочення моряків до підтримки української економіки», який фактично не містить жодних заохочень для українських моряків.

Дякуємо за звернення!