Відкритий лист від 1.6 млн. моряків світу

Життя моряка: «невидима» робоча сила, що рухає світову торгівлю

90% всіх товарів перевозяться морем; щодня на борту 70,000 суден по всьому світу працюють понад 1,6 мільйона моряків. Ці чоловіки і жінки перевозять необхідні для бізнесу та у повсякденному житті людей вантажі і товари, що підтримують світову спільноту під час пандемії коронавирусу.

Судна перевозять товари на схід, на захід, північ і південь - від продуктів харчування, предметів домашнього вжитку, промислових товарів і лікарняного обладнання до сировини, такого як нафта, залізо і руда.

Ми пропонуємо вам на пару хвилин задуматися про життя моряків на борту цих суден: будучи далеко від дому, вони знаходяться на передовій глобальної надзвичайної ситуації.

Уявіть собі, що ви працюєте 6, 8 або 10 місяців поспіль по 10-12 годин на добу 7 днів на тиждень на борту судна, що борознить моря й океани в умовах обмеженого простору. і в розлуці зі своєю сім'єю і друзями. Не дивлячись ні на що, ви продовжуєте виконувати свою роботу, незримо поєднуючи глобальні ланцюжки поставок, щоб люди світу щодня мали доступ до товарів першої необхідності.

А тепер уявіть, що після 10 місяців на службі ви будете змушені залишатися на борту і далі, протягом невизначеного періоду часу, тому що уряди забороняють вам перетинати кордони їх країн, щоб дістатися до дому, так само як і забороняють вашому наступнику подорожувати на судно, щоб замінити вас на роботі.

Або, що ще гірше, уявіть, що ваш роботодавець не повернув вас додому, а кинув вас в порту без грошей, утримавши вашу зарплату.

Це складно собі уявити, але тільки якщо ви не моряк.

У розпал кризи COVID-19 ITF кожен день стикається з ситуаціями, коли моряки не можуть вільно переміщатися на судно або з судна додому внаслідок зростаючого числа обмежень, впроваджуваних національними урядами щодо переміщень людей в їх країну або з неї.

Іронія ситуації полягає в тому, що уряди, що прямо залежать від морської торгівлі (бо товари, що перевозяться морем, допоможуть громадянам їхніх країн пройти через цю безпрецедентну кризу), одночасно позбавляють моряків права повернутися додому і обмежують зміни суднових екіпажів.

ITF закликає визнати життєво важливу роль моряків у подоланні цієї надзвичайної кризи і ставитися до них як до «ключових працівників», незалежно від їх національності.

ITF і наші морські членські організації настійно закликають уряди, політиків, влади портів і держав прапора, роботодавців і споживачів не забувати, що наша здатність дати відсіч пандемії безпосередньо залежить від вантажоперевезень, забезпечуваних моряками. Ці моряки такі ж люди, як ми, і їхнє здоров'я і безпека так само важливі, як здоров'я і безпека будь-якого з нас. Будь ласка, приділіть хвилину, щоб віддати належне їх самопожертві. Давайте ж ставитися до них з повагою і гідністю, яких вони заслуговують, щоб вони могли продовжувати виконувати свою роботу на благо жителів землі.

Більше новин з тегом #ITF

Чому екіпаж судна DALI не може покинути гавань Балтімору?

Минуло три тижні відтоді, як вантажне судно DALI врізалося в міст Френсіса Скотта Кі. Міст обвалився рано вранці 26 березня, в результаті чого загинуло шестеро людей, які працювали на мосту.

Команду ITF Інспекторату розширено: напоготові до роботи

Ще одинадцять інспекторів ITF пройшли вступну програму, яка відбулася в ITF House в Лондоні, Великобританія. Зараз вони вже цілком готові до виконання своїх нових обов'язків і боротьби за права моряків у всьому світі, сприяючи зміцненню солідарності з міжнародними профспілками та зацікавленими сторонами морської галузі.

Double Bookkeeping, або подвійна бухгалтерія

Ще один вид обману та обкрадання моряків

Залишення моряків – ганебне явище сучасної морської індустрії

Судновласники дедалі частіше залишають моряків напризволяще на борту суден, іноді на місяці, а то й роки.

Дякуємо за звернення!