Оновлена інформація щодо зміни

Чилі, Португалія, Данія, Панама.

Чилі однією з перших виконала вимоги протоколів Міжнародної морської організації щодо безпечної зміні екіпажу.

Міністерство транспорту і телекомунікацій Чилі офіційно дозволило в'їзд в країну через аеропорти іноземним членам екіпажу.

У відомстві уточнили, що для працівників торгового флоту вони зробили виняток, а ось для інших категорій іноземців Чилі все ще закрита для відвідування.

Там уточнили, що для членів екіпажів суден допускається в'їзд і виїзд з країни для проведення процедури заміни персоналу на борту, бо ці працівники відіграють важливу роль у підтримці ланцюжка поставок вантажів.

У Португалії в зв'язку з ростом числа хворих заборону на схід на берег пасажирів круїзних суден продовжено до 30 жовтня.

Для вантажних суден зміна можлива. Екіпажам, які прибувають з країн за межами ЄС, необхідно надати результат тесту на COVID-19, зроблений протягом останніх 72 годин. Морякам з країн ЄС також рекомендується пройти тест на COVID-19 в країні їх проісхожденія. Прі наявності негативного тесту карантинний період для прибуваючих не потрібен.

У Данії заборонили пасажирам круїзних суден сходити в портах країни до 1 грудня, однак це не поширюється на круїзні лайнери, які стоять в датських портах на приколі.

Для вантажних суден зміна екіпажу всіх національностей можлива при відсутності ознак коронавирусу і при пред'явленні доказу, що моряк сяде на судно, а не залишиться в Данії.

Всі моряки, які сядуть на судна в портах Панами повинні представити негативні результати тесту PCR-COVID-19 протягом максимум трьох днів до посадки.

Моряки звільнені від 14-денного карантину. Якщо тесту немає - зобов'яжуть пройти експрес-тест. Якщо тест позитивний - дорога в лікарню на карантин.

Також влада Панами вимагає повідомлення за 10 днів до прибуття судна / призначеної зміни екіпажу.

Більше новин з тегом #Моряки

Потужна підтримка українських транспортників: 46-й Конгрес ITF прийняв резолюцію ПРМТУ

Профспілка робітників морського транспорту України, за підтримки Профспілки залізничників і транспортних будівельників України, звернулася з важливою резолюцією до 46-го Конгресу Міжнародної федерації транспортників (ITF) у Марракеші.

Зростаюча роль «тіньового флоту» у випадках залишення моряків

На тлі зростання кількості випадків залишення моряків, пов'язаних із суднами, задіяними в санкційній торгівлі, флот газових танкерів виділяється як порушник-рецидивіст.

Українські моряки отримали нові привілеї

Що змінилося в колективних угодах на суднах норвезьких судновласників

Marrakech Policy: нові зобов'язання щодо покращення умов праці моряків

На 46-му Конгресі ITF прийнято новий документ, встановлюючий стандарти прав і умов праці моряків по всьому світу

Дякуємо за звернення!