Оновлена інформація щодо зміни

Чилі, Португалія, Данія, Панама.

Чилі однією з перших виконала вимоги протоколів Міжнародної морської організації щодо безпечної зміні екіпажу.

Міністерство транспорту і телекомунікацій Чилі офіційно дозволило в'їзд в країну через аеропорти іноземним членам екіпажу.

У відомстві уточнили, що для працівників торгового флоту вони зробили виняток, а ось для інших категорій іноземців Чилі все ще закрита для відвідування.

Там уточнили, що для членів екіпажів суден допускається в'їзд і виїзд з країни для проведення процедури заміни персоналу на борту, бо ці працівники відіграють важливу роль у підтримці ланцюжка поставок вантажів.

У Португалії в зв'язку з ростом числа хворих заборону на схід на берег пасажирів круїзних суден продовжено до 30 жовтня.

Для вантажних суден зміна можлива. Екіпажам, які прибувають з країн за межами ЄС, необхідно надати результат тесту на COVID-19, зроблений протягом останніх 72 годин. Морякам з країн ЄС також рекомендується пройти тест на COVID-19 в країні їх проісхожденія. Прі наявності негативного тесту карантинний період для прибуваючих не потрібен.

У Данії заборонили пасажирам круїзних суден сходити в портах країни до 1 грудня, однак це не поширюється на круїзні лайнери, які стоять в датських портах на приколі.

Для вантажних суден зміна екіпажу всіх національностей можлива при відсутності ознак коронавирусу і при пред'явленні доказу, що моряк сяде на судно, а не залишиться в Данії.

Всі моряки, які сядуть на судна в портах Панами повинні представити негативні результати тесту PCR-COVID-19 протягом максимум трьох днів до посадки.

Моряки звільнені від 14-денного карантину. Якщо тесту немає - зобов'яжуть пройти експрес-тест. Якщо тест позитивний - дорога в лікарню на карантин.

Також влада Панами вимагає повідомлення за 10 днів до прибуття судна / призначеної зміни екіпажу.

Більше новин з тегом #Моряки

Профспілки моряків вимагають визнання статусу зон конфлікту на Близькому Сході як «зони воєнних дій»

ITF закликає судновласників визнати Ормузьку протоку, Оманську затоку та води Ізраїлю зонами воєнних дій, аби посилити захист екіпажів суден.

Зміни для моряків: чи варто їх очікувати?

25.06.2025 року групою народних депутатів під головуванням Тимошенко Ю.В. були внесені законопроєкти «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо спеціального режиму оподаткування моряків» (https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/56680) та «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо спеціального режиму оподаткування моряків» (https://itd.rada.gov.ua/billinfo/Bills/Card/56681). 27.06.2025 року тексти законопроєктів були опубліковані на сайті Верховної Ради України.

День моряка 2025: нульова толерантність до насильства і домагань у морській галузі

«Нам потрібне безпечне середовище для всіх»: глобальна кампанія IMO проти булінгу на морі

ITF викриває фіктивну профспілку, яка наражає моряків на небезпеку по всьому світу

Судноплавні компанії, фінансисти і уряди по всьому світу закликають розірвати зв'язки з фіктивною профспілкою ISU-Lanibra.

Дякуємо за звернення!