Maersk використовує порт Рені для контейнерних перевезень на баржах

За рік після того, як через російське вторгнення були зупинені контейнерні перевезення в Україну та за її межі, другий в світі перевізник Maersk Line вирішує знову повернутись до України, щоправда, з деякими обмеженнями.

Через російську блокаду морські порти України залишаються закритими для будь-якого торгового судноплавства, за винятком балкерів у рамках Чорноморської зернової ініціативи. Однак річкові порти на найпівнічнішому відгалуженні дельти Дунаю знаходяться досить далеко від патрулів російського військово-морського флоту. Ці невеликі термінали працювали з деякими обмеженнями протягом минулого року, забезпечуючи життєдіяльність українського експорту сільськогосподарської продукції.

Один з цих портів зараз обробляє контейнерні вантажі для морського перевізника топ-рівня. Maersk оголосила, що використовує порт Рені для контейнерних перевезень на баржах, з підключенням через порт Констанца. Наразі маршрут повністю функціонує через канал Констанца/Дунай і Чорне море.

Торгівля зерном в Рені також зростає завдяки багатомільйонним інвестиціям від USAID та двох українських партнерів – «Кернел» та «Нібулон». Консорціум планує витратити $44 млн на модернізацію трьох портів у регіоні, в тому числі на вдосконалення причалів у Рені.

Більше новин з тегом #В світі

ПРМТУ на European Shipping Summit 2025

Профспілка робітників морського транспорту України взяла участь в European Shipping Summit 2025, що об’єднав представників моряків, шиппінгу та урядів країн Європи.

Під прицілом росії – не лише Україна, а й продовольча безпека світу

Генеральний секретар ІМО Арсеніо Домінгес звернувся до всіх залучених сторін з закликом до спільної роботи, «щоб забезпечити припинення актів насильства проти невинних моряків і судноплавства. Міжнародне судноплавство ніколи не має ставати жертвою геополітичних конфліктів», – заявив Генсек.

Нові можливості для моряків: допомога в оформленні кваліфікаційних документів

Юридичний консультаційний центр MTWTU LAW HUB безкоштовно супроводжує моряків, членів ПРМТУ на всіх етапах подачі та отримання кваліфікаційних документів.

Тіньовий флот рф: загроза для міжнародного судноплавства

За даними порталу War & Sanctions, російський тіньовий танкерний флот налічує 89 капітанів і 625 суден, які систематично порушують міжнародне морське право.

Дякуємо за звернення!