За рік після того, як через російське вторгнення були зупинені контейнерні перевезення в Україну та за її межі, другий в світі перевізник Maersk Line вирішує знову повернутись до України, щоправда, з деякими обмеженнями.
Через російську блокаду морські порти України залишаються закритими для будь-якого торгового судноплавства, за винятком балкерів у рамках Чорноморської зернової ініціативи. Однак річкові порти на найпівнічнішому відгалуженні дельти Дунаю знаходяться досить далеко від патрулів російського військово-морського флоту. Ці невеликі термінали працювали з деякими обмеженнями протягом минулого року, забезпечуючи життєдіяльність українського експорту сільськогосподарської продукції.
Один з цих портів зараз обробляє контейнерні вантажі для морського перевізника топ-рівня. Maersk оголосила, що використовує порт Рені для контейнерних перевезень на баржах, з підключенням через порт Констанца. Наразі маршрут повністю функціонує через канал Констанца/Дунай і Чорне море.
Торгівля зерном в Рені також зростає завдяки багатомільйонним інвестиціям від USAID та двох українських партнерів – «Кернел» та «Нібулон». Консорціум планує витратити $44 млн на модернізацію трьох портів у регіоні, в тому числі на вдосконалення причалів у Рені.