Maersk використовує порт Рені для контейнерних перевезень на баржах

За рік після того, як через російське вторгнення були зупинені контейнерні перевезення в Україну та за її межі, другий в світі перевізник Maersk Line вирішує знову повернутись до України, щоправда, з деякими обмеженнями.

Через російську блокаду морські порти України залишаються закритими для будь-якого торгового судноплавства, за винятком балкерів у рамках Чорноморської зернової ініціативи. Однак річкові порти на найпівнічнішому відгалуженні дельти Дунаю знаходяться досить далеко від патрулів російського військово-морського флоту. Ці невеликі термінали працювали з деякими обмеженнями протягом минулого року, забезпечуючи життєдіяльність українського експорту сільськогосподарської продукції.

Один з цих портів зараз обробляє контейнерні вантажі для морського перевізника топ-рівня. Maersk оголосила, що використовує порт Рені для контейнерних перевезень на баржах, з підключенням через порт Констанца. Наразі маршрут повністю функціонує через канал Констанца/Дунай і Чорне море.

Торгівля зерном в Рені також зростає завдяки багатомільйонним інвестиціям від USAID та двох українських партнерів – «Кернел» та «Нібулон». Консорціум планує витратити $44 млн на модернізацію трьох портів у регіоні, в тому числі на вдосконалення причалів у Рені.

More news with tag #In World

Dark fleet’s growing role in seafarer abandonments showcased by ageing gas tankers

Amid a rise in seafarer abandonments linked to vessels employed in sanctions trades, a fleet of gas tankers stands out as a repeat offender.

Youth Conference at ITF Congress: Key Points

Today, October 18, the Youth Conference was held as part of the ITF Congress in Marrakesh. The session focused on setting and approval a five-year strategic plan while addressing critical issues faced by young workers, such as mental health, occupational safety, and youth involvement in the development of collective bargaining agreements.

Реалії та виклики для ПРМТУ в умовах війни в Україні: Олег Григорюк в інтерв'ю норвезькому виданню FriFagbevegelse

Під час війни робота Профспілки робітників морського транспорту України набула нових масштабів і значення. Моряки та портовики, що працюють під загрозою ракетних ударів, щодня стикаються з небезпекою та невизначеністю. Портова інфраструктура постійно зазнає атак, але ПРМТУ продовжує підтримувати своїх спілчан як в Україні, так і за кордоном, водночас дякуючи міжнародним партнерам за допомогу.

Золота нагорода ITF за захист інтересів транспортників

На 46-му Конгресі ITF Михайло Кірєєв, перший заступник Голови ПРМТУ, був удостоєний Золотої нагороди, що символізує визнання його непохитної відданості справі працівників транспорту в усьому світі.

Thank you for contacting us!