Maersk використовує порт Рені для контейнерних перевезень на баржах

За рік після того, як через російське вторгнення були зупинені контейнерні перевезення в Україну та за її межі, другий в світі перевізник Maersk Line вирішує знову повернутись до України, щоправда, з деякими обмеженнями.

Через російську блокаду морські порти України залишаються закритими для будь-якого торгового судноплавства, за винятком балкерів у рамках Чорноморської зернової ініціативи. Однак річкові порти на найпівнічнішому відгалуженні дельти Дунаю знаходяться досить далеко від патрулів російського військово-морського флоту. Ці невеликі термінали працювали з деякими обмеженнями протягом минулого року, забезпечуючи життєдіяльність українського експорту сільськогосподарської продукції.

Один з цих портів зараз обробляє контейнерні вантажі для морського перевізника топ-рівня. Maersk оголосила, що використовує порт Рені для контейнерних перевезень на баржах, з підключенням через порт Констанца. Наразі маршрут повністю функціонує через канал Констанца/Дунай і Чорне море.

Торгівля зерном в Рені також зростає завдяки багатомільйонним інвестиціям від USAID та двох українських партнерів – «Кернел» та «Нібулон». Консорціум планує витратити $44 млн на модернізацію трьох портів у регіоні, в тому числі на вдосконалення причалів у Рені.

More news with tag #In World

ПРМТУ на European Shipping Summit 2025

Профспілка робітників морського транспорту України взяла участь у European Shipping Summit 2025, що об’єднав представників моряків, шиппінгу та урядів країн Європи.

Під прицілом росії – не лише Україна, а й продовольча безпека світу

Генеральний секретар ІМО Арсеніо Домінгес звернувся до всіх залучених сторін з закликом до спільної роботи, «щоб забезпечити припинення актів насильства проти невинних моряків і судноплавства. Міжнародне судноплавство ніколи не має ставати жертвою геополітичних конфліктів», – заявив Генсек.

New Opportunities for Seafarers: Assistance in Obtaining Qualification Documents

The legal consulting centre MTWTU LAW HUB provides free of charge support to seafarers, MTWTU members, at all stages of submitting and receiving qualification documents.

Тіньовий флот рф: загроза для міжнародного судноплавства

За даними порталу War & Sanctions, російський тіньовий танкерний флот налічує 89 капітанів і 625 суден, які систематично порушують міжнародне морське право.

Thank you for contacting us!