Інспектори ITF розробляли проекти регіональних кампаній

Заключний день Всесвітнього семінару ITF інспекторів у Коломбо, Шрі-Ланка, - день підведення підсумків, збору відгуків та коментарів, а також обговорення планів на майбутнє.

Ранок останнього робочого дня семінару було присвячено проблемам в регіонах і визначення нових цілей і завдань. Робота проходила також в групах, але на цей раз інспекторів розподілили залежно від регіону їх роботи: Північна і Південна Америки, Азія-Тихоокеанський регіон, Атлантика, Прибалтика, і, звичайно, Середземне і Чорне моря. У групах ITF інспекторам було запропоновано ідентифікувати «слабкі місця» свого регіону, де потрібні консолідація зусиль і таргінг підхід, і розробити проект кампанії. Пізніше пропозиції ITF інспекторів будуть оброблені і подано на розгляд Секретаріату Федерації. Досить імовірно, деякі з пропозицій будуть реалізовані в якості справжньої масштабної кампанії, регіонального проекту або локальних акцій.

Так, однією з кампаній ITF минулих років, проведених в нашому регіоні, стала кампанія під назвою «Чорноморський регіональний проект», завданнями якої виступало освітлення недобросовісних практик судновласників регіону, підвищення якості умов праці на суднах, розробка Чорноморського колективного договору, позбавлення від субстандартного судноплавства в Чорному морі.

Тоді, у 2012 році, була опублікована доповідь ITF під назвою «Чорне море ганьби», і випущений годинний фільм «Темна сторона Чорного моря: морське судноплавство на субстандартних суднах» (Dark Side of Black Sea: Seafaring in Substandard Vessels, доступний за посиланням: https://youtu.be/Tk440t7IIh8). Документальний фільм демонструє важкі умови праці на борту, низький рівень оплати праці, багатомісячні заборгованості із заробітної плати, нещасні випадки зі смертельними наслідками, як і раніше мають місце в Чорноморському регіоні - центрі жвавої морської торгівлі.

На жаль, з роками проблематика Чорноморського регіону собі не зрадила і, тому вимагає уваги і активних дій міжнародного морського профспілкового руху у відповідь.

Більше новин з тегом #Моряки

AMSA: Забезпечення добробуту моряків та контроль за умовами праці на суднах

Питання, пов'язані з дотриманням умов праці на суднах, залишаються однією з найбільш актуальних проблем у морській галузі.

Забезпечення відпочинку для екіпажу: рекомендації IFSMA для представників PSC

Міжнародна федерація асоціацій морських капітанів (IFSMA), Віце-президентом якої є Олег Григорюк, Голова ПРМТУ, звернулась до Люка Смолдреса, Генерального секретаря Паризького меморандуму про взаєморозуміння щодо контролю суден державою порту (Paris MOU) стосовно передбачених вимог безпеки та впливу певних адміністративних процесів на екіпаж.

Чому екіпаж судна DALI не може покинути гавань Балтімору?

Минуло три тижні відтоді, як вантажне судно DALI врізалося в міст Френсіса Скотта Кі. Міст обвалився рано вранці 26 березня, в результаті чого загинуло шестеро людей, які працювали на мосту.

Double Bookkeeping, або подвійна бухгалтерія

Ще один вид обману та обкрадання моряків

Дякуємо за звернення!