Інспектори ITF розробляли проекти регіональних кампаній

Заключний день Всесвітнього семінару ITF інспекторів у Коломбо, Шрі-Ланка, - день підведення підсумків, збору відгуків та коментарів, а також обговорення планів на майбутнє.

Ранок останнього робочого дня семінару було присвячено проблемам в регіонах і визначення нових цілей і завдань. Робота проходила також в групах, але на цей раз інспекторів розподілили залежно від регіону їх роботи: Північна і Південна Америки, Азія-Тихоокеанський регіон, Атлантика, Прибалтика, і, звичайно, Середземне і Чорне моря. У групах ITF інспекторам було запропоновано ідентифікувати «слабкі місця» свого регіону, де потрібні консолідація зусиль і таргінг підхід, і розробити проект кампанії. Пізніше пропозиції ITF інспекторів будуть оброблені і подано на розгляд Секретаріату Федерації. Досить імовірно, деякі з пропозицій будуть реалізовані в якості справжньої масштабної кампанії, регіонального проекту або локальних акцій.

Так, однією з кампаній ITF минулих років, проведених в нашому регіоні, стала кампанія під назвою «Чорноморський регіональний проект», завданнями якої виступало освітлення недобросовісних практик судновласників регіону, підвищення якості умов праці на суднах, розробка Чорноморського колективного договору, позбавлення від субстандартного судноплавства в Чорному морі.

Тоді, у 2012 році, була опублікована доповідь ITF під назвою «Чорне море ганьби», і випущений годинний фільм «Темна сторона Чорного моря: морське судноплавство на субстандартних суднах» (Dark Side of Black Sea: Seafaring in Substandard Vessels, доступний за посиланням: https://youtu.be/Tk440t7IIh8). Документальний фільм демонструє важкі умови праці на борту, низький рівень оплати праці, багатомісячні заборгованості із заробітної плати, нещасні випадки зі смертельними наслідками, як і раніше мають місце в Чорноморському регіоні - центрі жвавої морської торгівлі.

На жаль, з роками проблематика Чорноморського регіону собі не зрадила і, тому вимагає уваги і активних дій міжнародного морського профспілкового руху у відповідь.

Більше новин з тегом #Моряки

Залишення моряків: як вчасно розпізнати проблему та отримати допомогу

Залишення екіпажів — це ситуація, коли судновласник або оператор судна припиняє виконувати свої зобов'язання перед моряками та односторонньо розриває будь-які зв’язки зі своїми працівниками.

10 актуальних запитань від моряків до ПРМТУ: відповідаємо на головне

ПРМТУ підготувала матеріал з відповідями на найактуальніші запитання, які турбують українських моряків.

Ключові поправки до MLC, 2006 набувають чинності

23 грудня 2024 року знаменує важливу дату для морської індустрії, оскільки офіційно набуває чинності новий пакет поправок до Конвенції про працю в морському судноплавстві 2006 року, спрямований на подальше поліпшення умов праці та життя в морі та вирішення деяких ключових проблем, з якими зіткнулися моряки під час пандемії COVID-19.

Ексклюзив Shipping Intel: Голова ПРМТУ Олег Григорюк про війну, міжнародну підтримку та допомогу морякам

Олег Григорюк - видатний діяч у глобальному руху захисту прав морських робітників, Голова Профспілки робітників морського транспорту України.

Дякуємо за звернення!