Equasis: Світовий торговельний флот у 2022 році

EMSA опублікувала звіт Equasis «Світовий торговельний флот у 2022 році», надавши обширний огляд картини світового торгового флоту протягом року, на основі даних, що містяться в базі даних Equasis.

У звіті висвітлено структуру та характеристики флоту та його ефективність. Статистичні дані згруповані за темами, які можуть зацікавити морську галузь, а саме:

- кількість торгового флоту,

- класифікаційні товариства,

- P&I клуби та страхові компанії,

- контроль держави порту,

- торгові асоціації та програми перевірки промисловості.


РОЗМІР СУДНА

У флоті Equasis переважають малі та середні судна до 24 999 GT (84%). Тільки малі судна становлять 46% флоту за кількістю.

У великих і дуже великих категоріях балкери (43,5%), нафтові та хімічні танкери (24,7%) і контейнеровози (15,9%) становлять близько 85% флоту в цих категоріях розміру суден.

З точки зору тоннажу, 84,7% великих і 80,6% дуже великих суден є нафтовими та хімічними танкерами, балкерами або контейнеровозами.

9% від кількості суден ≥500 GT в Equasis пов’язано з цільовою державою прапора, що є значним зменшенням порівняно з 2021 роком, коли частка

склала 18%, слідуючи тенденції до зниження попередніх років.

Великі судна такого розміру ходять під прапорами цільових держав.


ТИП СУДНА

П'ять найпоширеніших типів суден за кількістю:

- рибальські судна (20,4%),

- буксири (15,8%),

- генеральні вантажні судна (13,1%),

- нафтові та хімічні танкери (11,5%),

- балкери (10,4%), що становлять майже три чверті флоту Equasis.

Більшість суден, що ходять під прапором цільових держав, за кількістю є або генеральними вантажними суднами (28,2%), балкерами (13,9%) або нафтовими та хімічними танкерами (12,7%).

Ці типи суден разом складають 55,3% флоту ≥500 GT у кількості суден.

Пасажирські судна (19%) і вантажні судна типу Ро-Ро (15%) є типами суден із найвищою часткою флоту ≥500 GT за кількістю суден, що літають

прапор цільових держав прапора.


ВІК СУДНА

У 2022 році понад 40% флоту було старше 25 років, причому близько 60% із них належали до категорії малих суден.

Флот нових суден віком від 0 до 4 років залишався рівномірно розподіленим протягом багатьох років за категоріями розміру суден, причому більшість нових суден були малими або середніми.

Більшості малих суден (72%) і середніх суден (60,6%) у 2022 році було більше 15 років.

З іншого боку, більшості великих (64,4%) і дуже великих суден(71,9%) було менше 15 років.


ГЕОГРАФІЧНІ ДАНІ

Більшість морських перевезень припадає на Східну Азію (15,8%), Південно-Східну Азію (12,6%), Середземне море (10,1%), Західну Європу (9,3%) і Південну Азію (9,1%).

Що стосується розміру судна, малі судна найбільше спостерігалися в Східній Азії (17,7%) і Середземному морі (13,4%), тоді як дуже великі судна в Східній Азії (14,3%) і Південно-Східній Азії (13,2%).


Детальніше: https://safety4sea.com/wp-content/uploads/2024/01/...

Більше новин з тегом #В світі

Понад 100 автомобілів для ЗСУ

Міжнародна підтримка партнерів та друзів Профспілки робітників морського транспорту України (ПРМТУ) не обмежується лише словами солідарності, а виявляється в конкретних діях, спрямованих на допомогу українському народу в найскладніші моменти нашої історії.

Основні питання військового обліку для моряків

Профспілка робітників морського транспорту України провела для моряків інформаційну зустріч-семінар з питань нововведень у військовому обліку, які діють з 18.05.2024 року. Зустріч була проведена у дистанційному режимі. Моряки мали можливість поставити питання, які їх найбільше цікавлять, та отримати вичерпну фахову юридичну інформацію.

ITF засуджує обстріл української дитячої лікарні

Міжнародна федерація транспортників (ITF) категорично засуджує жахливий обстріл дитячої лікарні «Охматдит» у Києві, здійснений російськими військами.

ПРМТУ у парламенті Румунії

20 червня Олег Григорюк, Голова ПРМТУ, виступив у парламенті Румунії в Бухаресті, де відбулося засідання Комітету моряків Східної, Центральної Європи та Норвегії (SCOCEEN).

Дякуємо за звернення!