Equasis: Світовий торговельний флот у 2022 році

EMSA опублікувала звіт Equasis «Світовий торговельний флот у 2022 році», надавши обширний огляд картини світового торгового флоту протягом року, на основі даних, що містяться в базі даних Equasis.

У звіті висвітлено структуру та характеристики флоту та його ефективність. Статистичні дані згруповані за темами, які можуть зацікавити морську галузь, а саме:

- кількість торгового флоту,

- класифікаційні товариства,

- P&I клуби та страхові компанії,

- контроль держави порту,

- торгові асоціації та програми перевірки промисловості.


РОЗМІР СУДНА

У флоті Equasis переважають малі та середні судна до 24 999 GT (84%). Тільки малі судна становлять 46% флоту за кількістю.

У великих і дуже великих категоріях балкери (43,5%), нафтові та хімічні танкери (24,7%) і контейнеровози (15,9%) становлять близько 85% флоту в цих категоріях розміру суден.

З точки зору тоннажу, 84,7% великих і 80,6% дуже великих суден є нафтовими та хімічними танкерами, балкерами або контейнеровозами.

9% від кількості суден ≥500 GT в Equasis пов’язано з цільовою державою прапора, що є значним зменшенням порівняно з 2021 роком, коли частка

склала 18%, слідуючи тенденції до зниження попередніх років.

Великі судна такого розміру ходять під прапорами цільових держав.


ТИП СУДНА

П'ять найпоширеніших типів суден за кількістю:

- рибальські судна (20,4%),

- буксири (15,8%),

- генеральні вантажні судна (13,1%),

- нафтові та хімічні танкери (11,5%),

- балкери (10,4%), що становлять майже три чверті флоту Equasis.

Більшість суден, що ходять під прапором цільових держав, за кількістю є або генеральними вантажними суднами (28,2%), балкерами (13,9%) або нафтовими та хімічними танкерами (12,7%).

Ці типи суден разом складають 55,3% флоту ≥500 GT у кількості суден.

Пасажирські судна (19%) і вантажні судна типу Ро-Ро (15%) є типами суден із найвищою часткою флоту ≥500 GT за кількістю суден, що літають

прапор цільових держав прапора.


ВІК СУДНА

У 2022 році понад 40% флоту було старше 25 років, причому близько 60% із них належали до категорії малих суден.

Флот нових суден віком від 0 до 4 років залишався рівномірно розподіленим протягом багатьох років за категоріями розміру суден, причому більшість нових суден були малими або середніми.

Більшості малих суден (72%) і середніх суден (60,6%) у 2022 році було більше 15 років.

З іншого боку, більшості великих (64,4%) і дуже великих суден(71,9%) було менше 15 років.


ГЕОГРАФІЧНІ ДАНІ

Більшість морських перевезень припадає на Східну Азію (15,8%), Південно-Східну Азію (12,6%), Середземне море (10,1%), Західну Європу (9,3%) і Південну Азію (9,1%).

Що стосується розміру судна, малі судна найбільше спостерігалися в Східній Азії (17,7%) і Середземному морі (13,4%), тоді як дуже великі судна в Східній Азії (14,3%) і Південно-Східній Азії (13,2%).


Детальніше: https://safety4sea.com/wp-content/uploads/2024/01/...

Більше новин з тегом #Моряки

Українські моряки під прапором Данії: від підписання колективної угоди – до оновлення умов співпраці

Два роки тому Профспілка робітників морського транспорту України (ПРМТУ) та Данська асоціація судноплавства (Danish Shipping) підписали історичну колективну угоду, яка вперше поширилася на українських офіцерів та рядових, що працюють на суднах під Данським міжнародним реєстром суден (DIS).

Чорне море ганьби: як субстандартне судноплавство перетворює моряків на заручників плавучих трун

12-го жовтня 2025-го року поблизу Болгарії у Чорному морі затонуло вантажне судно EILEEN під прапором Камеруну.

Український морський вечір у Сінгапурі об’єднав міжнародну спільноту навколо підтримки українських моряків

Вже втретє Профспілка робітників морського транспорту України (ПРМТУ) спільно з Посольством України в Республіці Сінгапур, сінгапурськими морськими профспілками SMOU та SOS, а також Міжнародною радою морських судновласників (IMEC) та ASP провела Український морський захід у Сінгапурі.

Україна на шляху до ратифікації MLC, 2006: важливий крок до зміцнення позицій на міжнародній арені

У рамках співпраці Міжнародної організації праці (МОП), Урядового офісу координації європейської та євроатлантичної інтеграції та Профспілки робітників морського транспорту України (ПРМТУ), відбувся круглий стіл на тему «Кроки України до ратифікації Конвенції МОП про працю в морському судноплавстві (MLC, 2006)».

Дякуємо за звернення!