Equasis: Світовий торговельний флот у 2022 році

EMSA опублікувала звіт Equasis «Світовий торговельний флот у 2022 році», надавши обширний огляд картини світового торгового флоту протягом року, на основі даних, що містяться в базі даних Equasis.

У звіті висвітлено структуру та характеристики флоту та його ефективність. Статистичні дані згруповані за темами, які можуть зацікавити морську галузь, а саме:

- кількість торгового флоту,

- класифікаційні товариства,

- P&I клуби та страхові компанії,

- контроль держави порту,

- торгові асоціації та програми перевірки промисловості.


РОЗМІР СУДНА

У флоті Equasis переважають малі та середні судна до 24 999 GT (84%). Тільки малі судна становлять 46% флоту за кількістю.

У великих і дуже великих категоріях балкери (43,5%), нафтові та хімічні танкери (24,7%) і контейнеровози (15,9%) становлять близько 85% флоту в цих категоріях розміру суден.

З точки зору тоннажу, 84,7% великих і 80,6% дуже великих суден є нафтовими та хімічними танкерами, балкерами або контейнеровозами.

9% від кількості суден ≥500 GT в Equasis пов’язано з цільовою державою прапора, що є значним зменшенням порівняно з 2021 роком, коли частка

склала 18%, слідуючи тенденції до зниження попередніх років.

Великі судна такого розміру ходять під прапорами цільових держав.


ТИП СУДНА

П'ять найпоширеніших типів суден за кількістю:

- рибальські судна (20,4%),

- буксири (15,8%),

- генеральні вантажні судна (13,1%),

- нафтові та хімічні танкери (11,5%),

- балкери (10,4%), що становлять майже три чверті флоту Equasis.

Більшість суден, що ходять під прапором цільових держав, за кількістю є або генеральними вантажними суднами (28,2%), балкерами (13,9%) або нафтовими та хімічними танкерами (12,7%).

Ці типи суден разом складають 55,3% флоту ≥500 GT у кількості суден.

Пасажирські судна (19%) і вантажні судна типу Ро-Ро (15%) є типами суден із найвищою часткою флоту ≥500 GT за кількістю суден, що літають

прапор цільових держав прапора.


ВІК СУДНА

У 2022 році понад 40% флоту було старше 25 років, причому близько 60% із них належали до категорії малих суден.

Флот нових суден віком від 0 до 4 років залишався рівномірно розподіленим протягом багатьох років за категоріями розміру суден, причому більшість нових суден були малими або середніми.

Більшості малих суден (72%) і середніх суден (60,6%) у 2022 році було більше 15 років.

З іншого боку, більшості великих (64,4%) і дуже великих суден(71,9%) було менше 15 років.


ГЕОГРАФІЧНІ ДАНІ

Більшість морських перевезень припадає на Східну Азію (15,8%), Південно-Східну Азію (12,6%), Середземне море (10,1%), Західну Європу (9,3%) і Південну Азію (9,1%).

Що стосується розміру судна, малі судна найбільше спостерігалися в Східній Азії (17,7%) і Середземному морі (13,4%), тоді як дуже великі судна в Східній Азії (14,3%) і Південно-Східній Азії (13,2%).


Детальніше: https://safety4sea.com/wp-content/uploads/2024/01/...

Більше новин з тегом #В світі

«Одна справа — знати, що профспілки існують, а зовсім інша — усвідомити їхню силу»

Координатор ITF у Німеччині про реалії життя моряків та нові виклики галузі

Профспілка моряків заявила про порушення трудового законодавства після відмови інспекторам у доступі до судна

Міжнародна профспілка моряків Канади (SIU Canada) дедалі більше занепокоєна численними випадками, коли інспекторам Міжнародної федерації транспортників (ITF) відмовляють в інспекції суден під іноземним прапором у канадських портах. Ці інспекції є критично важливими для захисту прав моряків і дотримання мінімальних міжнародних стандартів праці.

Позиція ПРМТУ щодо листа Національного альянсу солідарності «НАС – 25 МІЛЬЙОНІВ»

Шановні члени Профспілки та партнери!

Мобінг на роботі — сигнал для перевірки: що зміниться з жовтня

02 липня 2025 року набрав чинності Закон України «Про внесення зміни до частини першої статті 16 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» щодо проведення перевірок з питань вчинення мобінгу (цькування)» № 4352-IX від 15.04.2025 року (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/4352-20#Text).

Дякуємо за звернення!