12 років рабства на судні — Абдул Нассер Салех нарешті вдома

Дванадцять років тому Абдул Нассер Салех приступив до своїх обов'язків механіка на судні Al Maha. Після цього він застряг на борту цього судна на шокуючий термін - 4 000 днів.

Наприкінці свого тяжкого випробування Абдул, громадянин Сирії, мав заборгованність заробітної плати понад 178 000 доларів США, яку він не отримував протягом дев'яти років — але він знав, що якщо покине борт, то навряд чи коли-небудь побачить хоч один цент.

Судно зайшло в порт Джидда в червні 2022 року. ITF закликала морську владу Саудівської Аравії - як єдину надію і останню інстанцію — покласти край стражданням Абдула, викликаним роками грубої недбалості з боку судновласника, компанії Abalkhail Marine Navigation, і повною нездатністю Танзанії виконати свій обов'язок як держави прапора — країни, де зареєстровано судно.

На щастя, в березні 2024 року справа зрушила з мертвої точки, і в квітні Абдулу повернули його життя.

«Я був у жахливому становищі. Умови життя були вкрай поганими. І навіть це не можна порівняти зі стресом, який пережив я і моя сім'я», — сказав Абдул в інтерв'ю для ITF. — Уявіть собі відсутність годувальника сім'ї, який не може надати їм ні моральної, ні фізичної підтримки. У мого сина стався серцевий напад, а у дружини - нервовий зрив. А я не міг їм ніяк допомогти».

«Історія Абдула Нассера Салеха є яскравим прикладом того, що не мало б ніколи статися, — сказав Мохамед Аррачеді, координатор мережі ITF проти зручних прапорів в арабському регіоні та Ірані. — У ITF ми ніколи не приймемо випадок залишення моряка як одну з допустимих речей. Ми також не сприймаємо безкарність, з відчуттям якої деякі судновласники жахливо ставляться до своїх екіпажів, ніби це нормально. Я раджу кожному моряку, який працює на суднах в арабському світі, з будь-якою проблемою, звертатися до ITF, щоб отримати допомогу і захистити свої права».


https://www.itfseafarers.org/en/news/seafarer-free-after-12-years

Більше новин з тегом #Моряки

Профспілки моряків вимагають визнання статусу зон конфлікту на Близькому Сході як «зони воєнних дій»

ITF закликає судновласників визнати Ормузьку протоку, Оманську затоку та води Ізраїлю зонами воєнних дій, аби посилити захист екіпажів суден.

Зміни для моряків: чи варто їх очікувати?

25.06.2025 року групою народних депутатів під головуванням Тимошенко Ю.В. були внесені законопроєкти «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо спеціального режиму оподаткування моряків» (https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/56680) та «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо спеціального режиму оподаткування моряків» (https://itd.rada.gov.ua/billinfo/Bills/Card/56681). 27.06.2025 року тексти законопроєктів були опубліковані на сайті Верховної Ради України.

День моряка 2025: нульова толерантність до насильства і домагань у морській галузі

«Нам потрібне безпечне середовище для всіх»: глобальна кампанія IMO проти булінгу на морі

ITF викриває фіктивну профспілку, яка наражає моряків на небезпеку по всьому світу

Судноплавні компанії, фінансисти і уряди по всьому світу закликають розірвати зв'язки з фіктивною профспілкою ISU-Lanibra.

Дякуємо за звернення!