Стигматизації не місце у сучасному суспільстві

Частиною нашого світогляду уже тривалий час є стереотипи та упередження, які стають причиною стигматизації. Вони бувають різні, однак усі породжують стигматизацію – негативне та упереджене ставлення, яке призводить до дискримінації та ізоляції від суспільства.

Прояви стигматизації можуть мати різноманітні форми, такі як гендерна, расова та етнічна, вікова, за ознакою сексуальної орієнтації, релігійна, за станом здоров’я. Будь-яка характеристика, що відрізняє людину від загальноприйнятих соціальних норм може стати причиною стигми.


Стигма приносить численні негативні наслідки, які безпосередньо впливають як на індивідуума, так і на життя всього колективу. Кожна форма має наслідок у вигляді психологічного руйнування особистості, що включає зниження самооцінки та впевненості в собі, зумовлює появу стресу та емоційного виснаження, втрату мотивації та інтересу до роботи, підвищує ризик конфліктів та ізоляції від контакту з іншими людьми.

Стигматизація це приклад насилля на робочому місці. Випадки насильства та домагання в трудовій сфері є неприйнятними, тож для забезпечення права на рівність і захист від дискримінації у сфері зайнятості та праці для усіх учасників трудових відносин, робітники морського транспорту мають знати про Конвенцію Міжнародної організації праці № 190 та супровідну Рекомендацію до неї № 206, а також Конвенцію про працю в морському судноплавстві (MLC, 2006). Саме MLC, 2006 детально описує обов'язки держав та судновласників у наданні захисту робітникам морського транспорту.

Не мовчіть про свої проблеми. Будьте активними у боротьбі за свої права, адже лише так можна подолати стигматизацію та забезпечити рівність для всіх.

Разом ми можемо побудувати суспільство, в якому кожен відчуватиме себе захищеним і поваженим. Кожен моряк, портовик та працівник берегової організації має право на гідне ставлення, і тільки разом ми можемо знищити стигматизацію.

More news with tag #Seamen

Екіпаж судна GROTON у боротьбі за виживання

Судно GROTON, яке було уражене ракетою хуситів у Червоному морі 3 серпня, зараз стоїть на якорі в Джибуті.

Нехай ваш голос буде почутий: Розпочато опитування IMO-WISTA «Жінки в морській галузі»

Друге опитування «Жінки в морській галузі» було розпочато з метою збору важливих базових даних про участь жінок у морській та океанічній галузях.

Сінгапур посилює контроль: обов'язкові перевірки на віспу мавп для іноземних моряків

Сінгапур запровадив додаткові заходи безпеки у своїх морських портах, зокрема обов'язкові перевірки на вірус мавпячої віспи для іноземних моряків. Цей крок спрямований на запобігання поширенню інфекції та захист здоров'я місцевих жителів і гостей країни.

Працювати без підписаного контракту — це як плавати у відкритому морі без рятувального жилета

За нашими спостереженнями, останнім часом значно збільшилася кількість випадків, коли українські моряки, прагнучи якнайшвидше вирушити в рейс, припускаються серйозних помилок, які згодом обходяться їм дуже дорого — як у прямому, так і в переносному сенсі.

Thank you for contacting us!