Спільна цільова інспекційна кампанія з перевірки заробітної плати та трудових договорів моряків

Держави-члени Токійського та Паризького Меморандумів про взаєморозуміння (MoU) щодо контролю державою порту розпочнуть спільну інспекційну кампанію для перевірки заробітної плати та трудових договорів моряків. Метою цих заходів є підвищення обізнаності у судноплавній галузі щодо вимог з заробітної плати та трудових договорів моряків та контроль відповідності суден цим умовам.

Ця інспекційна кампанія проводитиметься протягом трьох місяців, починаючи з 1 вересня 2024 року до 30 листопада 2024 року. Шляхом регулярних інспекцій державою порту кампанія перевірятиме конкретні сфери, пов'язані із заробітною платою екіпажів, трудовими договорами моряків та фінансовими гарантіями (репатріація та відповідальність судновласників) відповідно до Конвенції MLC, 2006.

За час проведення кампанії судно підлягатиме лише одній такій перевірці.

Офіцери державного портового контролю використовуватимуть заздалегідь розроблену анкету для оцінки відповідності зарплати екіпажу, трудових договорів моряків і фінансового забезпечення вимогами MLC, 2006.

У разі виявлення невідповідностей дії держави порту можуть варіюватися від фіксації недоліків та надання капітану вказівки виправити їх протягом певного періоду часу до затримання судна до усунення серйозних невідповідностей або до прийняття державою порту пропозиції щодо плану дій. У разі затримання судна, інформація про нього публікується в щомісячних списках затриманих суден на веб-сайтах Токійського і Паризького меморандумів про взаєморозуміння.

Результати кампанії будуть проаналізовані, а висновки будуть представлені керівним органам обох Меморандумів для можливого подання до Міжнародної організації праці та Міжнародної морської організації.

More news with tag #Seamen

Ukrainian Seafarers Working under the Danish Flag: From Signing the Collective Agreement to Renewing Cooperation Terms

Two years ago, the Marine Transport Workers’ Trade Union of Ukraine (MTWTU) and Danish Shipping signed a historic collective agreement that, for the first time, extended to Ukrainian officers and ratings working on vessels of the Danish International Ship Register (DIS).

THE BLACK SEA OF SHAME: HOW SUBSTANDARD SHIPPING TURNS SEAFARERS INTO HOSTAGES OF FLOATING COFFINS

On 12 October 2025, the Cameroon-flagged cargo ship EILEEN sank in the Black Sea near Bulgaria. Ten seafarers were rescued hours before the ship finally sank 140 nautical miles off Varna.

Український морський вечір у Сінгапурі об’єднав міжнародну спільноту навколо підтримки українських моряків

Вже втретє Профспілка робітників морського транспорту України (ПРМТУ) спільно з Посольством України в Республіці Сінгапур, сінгапурськими морськими профспілками SMOU та SOS, а також Міжнародною радою морських судновласників (IMEC) та ASP провела Український морський захід у Сінгапурі.

Ukraine on the Path to Ratifying the MLC, 2006: Key Step Toward Strengthening Its International Standing

As part of the cooperation between the International Labour Organization (ILO), the Office for Coordination of European and Euro-Atlantic Integration, and the Marine Transport Workers' Trade Union of Ukraine (MTWTU), a Round Table “Steps of Ukraine towards ratification of the ILO Maritime Labour Convention, 2006 (MLC, 2006)” was held.

Thank you for contacting us!