Екіпаж судна GROTON у боротьбі за виживання

Судно GROTON, яке було уражене ракетою хуситів у Червоному морі 3 серпня, зараз стоїть на якорі в Джибуті.

Розповідає Інспектор ITF Натан Сміт: «В цей час я тісно спілкувався з філіппінським екіпажем на борту судна GROTON в цей час, співпрацюючи з колегами з Франції, Греції, Лондона та Філіппін, щоб надати їм якомога більше підтримки, враховуючи той факт, що судно не покрите угодою ITF.

По-перше, коли судно було в Іраку, екіпаж зіткнувся з сильним тепловим виснаженням через несправну систему кондиціювання повітря на борту. Через екстремальну спеку вони змушені були спати на палубі, щоб хоч трохи отримати повітря, і вирішили звернутися до ITF за допомогою.

Грецькі власники, компанія Conbulk, яка вирішила вивести свої судна з-під угод ITF, визнали проблему, але лише заявили, що намагаються виправити ситуацію, залишивши екіпаж продовжувати страждати на борту.

Судно потім було уражене ракетою, коли проходило повз Ємен, що залишило екіпаж пригніченим і страждаючим від ПТСР. На щастя, ніхто не був поранений. Незважаючи на психологічну травму моряків, вони були змушені продовжувати працювати, намагаючись загасити пожежу, що виникла в трюмі номер 4. Це була справжня подорож через пекло, з мінімальною заробітною платою та без жодних компенсацій за роботу в зоні воєнних дій. Вони не мали вибору. Екіпаж був вдячний за те, що вижив, але вони були виснажені та відчайдушно прагнули повернутися додому до закінчення контракту.

Власники припинили відповідати, тому ми звернулися до фрахтувальників судна, CMA CGM з Франції, які дуже допомогли. Однак капітан порту у Джибуті не дозволяв жодному члену екіпажу сходити на берег, поки проводилося розслідування.

Український екіпаж нарешті прийняв судно 29 серпня, а філіппінський екіпаж повернувся додому, де їм довелося зіткнутися з затопленими вулицями та будинками через сильні тайфуни. Але це пекло було краще, ніж те, яке вони пережили в морі. Не кажучи вже про те, що судно було уражене ще однією ракетою через два дні після їх висадки. На щастя, знову ніхто не постраждав. Проблеми тривають.

Зараз філіппінський екіпаж чекає на свою зарплату за серпень і обіцяну компенсацію за роботу в зоні воєнних дій; цього ще не сталося, але філіппінські урядові агентства, такі як DMW і OWWA, також виступають за те, щоб вони отримали свої належні виплати. Ми продовжуємо боротися».

More news with tag #Seamen

Залишення моряків: як вчасно розпізнати проблему та отримати допомогу

Залишення екіпажів — це ситуація, коли судновласник або оператор судна припиняє виконувати свої зобов'язання перед моряками та односторонньо розриває будь-які зв’язки зі своїми працівниками.

10 актуальних запитань від моряків до ПРМТУ: відповідаємо на головне

ПРМТУ підготувала матеріал з найактуальнішими запитаннями, які турбують українських моряків.

Key MLC amendments enter into force

23 December 2024 marks an important date for the maritime industry as a significant new set of amendments to the MLC, 2006 officially enters into force, aimed at further improving working and living conditions at sea and addressing some of the key challenges faced by seafarers during the COVID-19 pandemic.

An interview with Oleg Grygoriuk: Chairman of the Marine Transport Workers Trade Union of Ukraine

Oleg Grygoriuk is a prominent figure in global maritime labor advocacy and the Chairman of the Marine Transport Workers’ Trade Union of Ukraine.

Thank you for contacting us!