Екіпаж судна GROTON у боротьбі за виживання

Судно GROTON, яке було уражене ракетою хуситів у Червоному морі 3 серпня, зараз стоїть на якорі в Джибуті.

Розповідає Інспектор ITF Натан Сміт: «В цей час я тісно спілкувався з філіппінським екіпажем на борту судна GROTON в цей час, співпрацюючи з колегами з Франції, Греції, Лондона та Філіппін, щоб надати їм якомога більше підтримки, враховуючи той факт, що судно не покрите угодою ITF.

По-перше, коли судно було в Іраку, екіпаж зіткнувся з сильним тепловим виснаженням через несправну систему кондиціювання повітря на борту. Через екстремальну спеку вони змушені були спати на палубі, щоб хоч трохи отримати повітря, і вирішили звернутися до ITF за допомогою.

Грецькі власники, компанія Conbulk, яка вирішила вивести свої судна з-під угод ITF, визнали проблему, але лише заявили, що намагаються виправити ситуацію, залишивши екіпаж продовжувати страждати на борту.

Судно потім було уражене ракетою, коли проходило повз Ємен, що залишило екіпаж пригніченим і страждаючим від ПТСР. На щастя, ніхто не був поранений. Незважаючи на психологічну травму моряків, вони були змушені продовжувати працювати, намагаючись загасити пожежу, що виникла в трюмі номер 4. Це була справжня подорож через пекло, з мінімальною заробітною платою та без жодних компенсацій за роботу в зоні воєнних дій. Вони не мали вибору. Екіпаж був вдячний за те, що вижив, але вони були виснажені та відчайдушно прагнули повернутися додому до закінчення контракту.

Власники припинили відповідати, тому ми звернулися до фрахтувальників судна, CMA CGM з Франції, які дуже допомогли. Однак капітан порту у Джибуті не дозволяв жодному члену екіпажу сходити на берег, поки проводилося розслідування.

Український екіпаж нарешті прийняв судно 29 серпня, а філіппінський екіпаж повернувся додому, де їм довелося зіткнутися з затопленими вулицями та будинками через сильні тайфуни. Але це пекло було краще, ніж те, яке вони пережили в морі. Не кажучи вже про те, що судно було уражене ще однією ракетою через два дні після їх висадки. На щастя, знову ніхто не постраждав. Проблеми тривають.

Зараз філіппінський екіпаж чекає на свою зарплату за серпень і обіцяну компенсацію за роботу в зоні воєнних дій; цього ще не сталося, але філіппінські урядові агентства, такі як DMW і OWWA, також виступають за те, щоб вони отримали свої належні виплати. Ми продовжуємо боротися».

More news with tag #Seamen

Український морський вечір у Сінгапурі об’єднав міжнародну спільноту навколо підтримки українських моряків

Вже втретє Профспілка робітників морського транспорту України (ПРМТУ) спільно з Посольством України в Республіці Сінгапур, сінгапурськими морськими профспілками SMOU та SOS, а також Міжнародною радою морських судновласників (IMEC) та ASP провела Український морський захід у Сінгапурі.

Ukraine on the Path to Ratifying the MLC, 2006: Key Step Toward Strengthening Its International Standing

As part of the cooperation between the International Labour Organization (ILO), the Office for Coordination of European and Euro-Atlantic Integration, and the Marine Transport Workers' Trade Union of Ukraine (MTWTU), a Round Table “Steps of Ukraine towards ratification of the ILO Maritime Labour Convention, 2006 (MLC, 2006)” was held.

Підписано турецьку колективну угоду DAD-DER IBF

14 жовтня 2025 року у Стамбулі відбулася знакова подія – в рамках засідання Турецького спільного переговорного комітету була підписана нова колективна угода DAD-DER IBF на 2026-2027 роки.

Олег Григорюк представив план розвитку ITF-ETF Solidarity Fund

На черговому засіданні Виконавчого комітету Міжнародної федерації транспортників (ITF) Голова ПРМТУ Олег Григорюк представив план подальшої діяльності ITF-ETF Solidarity Fund.

Thank you for contacting us!