До уваги моряків, які працюють на суднах, що підпадають під сферу дії Polar Code або IGF Code

Змінами до Правил внесення записів до послужної книжки моряка визначені особливості заповнення відомостей про стаж роботи на суднах:

  • Для суден, що підпадають під сферу дії Polar Code у графі «Загальний стаж» необхідно зазначати період (повні місяці та дні) плавання у полярних водах;
  • Для суден, що підпадають під сферу дії IGF Code у графі «Потужність головних двигунів (кВт)» необхідно зазначати тип палива

Необхідність зазначення цієї інформації визначення особливостями отримання свідоцтва фахівця про розширену підготовку для роботи на цих типах суден відповідно до пунктів 67 та 69 Положення про звання.

Звертаємо увагу, що для отримання свідоцтва фахівця про розширену підготовку для суден, які підпадають під сферу дії IGF Code, моряк повинен мати стаж роботи на такому судні не менше одного місяця, який включає не менше трьох операцій з бункерування (дві з трьох операцій із бункерування можуть бути замінені підготовкою на тренажері).

ДОВІДКОВО:

Міжнародний кодекс для суден, що експлуатуються в полярних водах (Polar Code) є обов’язковим відповідно до Міжнародної конвенції з охорони людського життя на морі (SOLAS) і Міжнародної конвенції щодо запобігання забрудненню з суден (MARPOL). Полярний кодекс охоплює повний спектр питань проектування, будівництва, обладнання, експлуатації, навчання, пошуку та порятунку та захисту навколишнього середовища, що стосуються суден, що працюють у негостинних водах, що оточують два полюси. Полярний кодекс набув чинності 1 січня 2017 року. Докладніше за цим посиланням: https://www.imo.org/en/MediaCentre/HotTopics/Pages/polar-default.aspx

Міжнародний кодекс з безпеки суден, що використовують гази або інші види палива з низькою температурою спалаху (The International Code of Safety for Ships Using Gases or Other Low-flashpoint Fuels (IGF Code) набув чинності 1 січня 2017 року. З основними положеннями цього кодексу Ви можете ознайомитися на офіційному сайті ІМО за цим посиланням https://www.imo.org/en/ourwork/safety/pages/igf-code.aspx або з методичних рекомендацій підготовлений ITF

https://www.itfseafarers.org/sites/default/files/node/resources/files/ITF%20Guideline%20on%20IGF%20Code.pdf

https://www.itfglobal.org/sites/default/files/node/resources/files/ITF%20booklet%20on%20IGF%20Code.pdf

More news with tag #Seamen

Ukrainian Seafarers Working under the Danish Flag: From Signing the Collective Agreement to Renewing Cooperation Terms

Two years ago, the Marine Transport Workers’ Trade Union of Ukraine (MTWTU) and Danish Shipping signed a historic collective agreement that, for the first time, extended to Ukrainian officers and ratings working on vessels of the Danish International Ship Register (DIS).

THE BLACK SEA OF SHAME: HOW SUBSTANDARD SHIPPING TURNS SEAFARERS INTO HOSTAGES OF FLOATING COFFINS

On 12 October 2025, the Cameroon-flagged cargo ship EILEEN sank in the Black Sea near Bulgaria. Ten seafarers were rescued hours before the ship finally sank 140 nautical miles off Varna.

Український морський вечір у Сінгапурі об’єднав міжнародну спільноту навколо підтримки українських моряків

Вже втретє Профспілка робітників морського транспорту України (ПРМТУ) спільно з Посольством України в Республіці Сінгапур, сінгапурськими морськими профспілками SMOU та SOS, а також Міжнародною радою морських судновласників (IMEC) та ASP провела Український морський захід у Сінгапурі.

Ukraine on the Path to Ratifying the MLC, 2006: Key Step Toward Strengthening Its International Standing

As part of the cooperation between the International Labour Organization (ILO), the Office for Coordination of European and Euro-Atlantic Integration, and the Marine Transport Workers' Trade Union of Ukraine (MTWTU), a Round Table “Steps of Ukraine towards ratification of the ILO Maritime Labour Convention, 2006 (MLC, 2006)” was held.

Thank you for contacting us!