Вступили в силу поправки до MLC, 2006

На 105-му щорічному засіданні Міжнародної конференції праці, переважною більшістю голосів делегатів були прийняті поправки до Конвенції про працю в морському судноплавстві 2006 року (MLC, 2006), спрямовані на поліпшення захисту моряків від переслідувань та знущань на суднах і дозвіл продовження терміну дії морських трудових свідоцтв.

Так як судно є другою домівкою для моряків, утиски і знущання стають серйозною проблемою, адже життя на судні завжди супроводжується тісним оточенням і необхідністю подовгу залишатися на робочому місці.

Міжнародна палата судноплавства (ICS) і Міжнародна федерація транспортників (ITF) вважають домагання і знущання неприйнятними, тому спільно розробили керівництво для судноплавних компаній, організацій моряків та інших сторін, в тому числі для постачальників послуг навчання, щоб усунути утиски і знущання.

Стандарт A5.1.3 Свідоцтво про відповідність трудовим нормам у морському судноплавстві та декларація про дотримання трудових норм у морському судноплавстві також був змінений. Так, якщо після завершення перевірки до закінчення терміну дії свідоцтва про відповідність трудовим нормам у морському судноплавстві зроблено висновок, що судно як і раніше задовольняє відповідним вимогам, але при цьому нове свідоцтво не може бути негайно видано і розміщено на борту цього судна, компетентний орган або офіційно визнана організація можуть продовжити термін дії свідоцтва на період, що не перевищує п'яти місяців з дати закінчення терміну дії існуючого свідоцтва.

Поправки були узгоджені на другій нараді Спеціального тристороннього комітету 10 лютого 2016 року. В силу вони вступили 9 січня 2019 року

Ознайомитися з поправками можна за посиланням: https://storage.mtwtu.org.ua/source/1/aiBjIhmG7kIX...

Детальніше - читайте статтю в наступному випуску журналу «Морской».

Більше новин з тегом #Моряки

Український морський форум (анонс)

Профспілка робітників морського транспорту України за підтримки Міжнародної федерації транспортників (ITF) та Державної служби морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України має честь оголосити про проведення Українського морського форуму.

AMSA: Забезпечення добробуту моряків та контроль за умовами праці на суднах

Питання, пов'язані з дотриманням умов праці на суднах, залишаються однією з найбільш актуальних проблем у морській галузі.

Забезпечення відпочинку для екіпажу: рекомендації IFSMA для представників PSC

Міжнародна федерація асоціацій морських капітанів (IFSMA), Віце-президентом якої є Олег Григорюк, Голова ПРМТУ, звернулась до Люка Смолдреса, Генерального секретаря Паризького меморандуму про взаєморозуміння щодо контролю суден державою порту (Paris MOU) стосовно передбачених вимог безпеки та впливу певних адміністративних процесів на екіпаж.

Чому екіпаж судна DALI не може покинути гавань Балтімору?

Минуло три тижні відтоді, як вантажне судно DALI врізалося в міст Френсіса Скотта Кі. Міст обвалився рано вранці 26 березня, в результаті чого загинуло шестеро людей, які працювали на мосту.

Дякуємо за звернення!