Стратегічні пріоритети IMO на 4 роки

Генеральний секретар Міжнародної морської організації (IMO) Арсеніо Домінгес поділився планами та напрямами діяльності Організації на наступні чотири роки.

Під час прес-конференції в штаб-квартирі IMO в Лондоні Генеральний секретар зазначив, що як глобальна галузь, яка відповідає за транспортування понад 80% товарів по всьому світу, морські перевезення є незамінними.

«Одне, на чому я дуже зосереджений, це зробити цю Організацію більш різноманітною, інклюзивною та прозорою установою», – сказав Арсеніо Домінгес.

Генеральний секретар окреслив чотири стратегічні пріоритети:

- Робота IMO з регулювання міжнародного судноплавства;

- Підтримка держав-членів, особливо малих острівних держав, що розвиваються, і найменш розвинених країн;

- Підвищення обізнаності та іміджу серед громадськості;

- Прозорі відносини з людьми та зацікавленими сторонами.

Підкреслюючи триваючі атаки на міжнародне судноплавство в Червоному морі, Генеральний секретар ще раз засудив атаки та підкреслив першочергову важливість захисту життя моряків. Він продовжив закликати до деескалації напруженості та свободи судноплавства в цьому районі.

Нагадаємо, за оцінками Конференції ООН з торгівлі та розвитку (ЮНКТАД), за останні два місяці обсяг торгівлі через Суецький канал впав на 42%.

Генеральний секретар підкреслив стійкість судноплавства перед обличчям глобальних викликів і підтвердив, що ІМО веде активний діалог з країнами, галузевими партнерами та міжнародним співтовариством для пошуку рішень.

Крім того, Генеральний секретар надав оновлену інформацію про роботу ІМО щодо декарбонізації судноплавства до 2050 року. Це робить її першою агенцією ООН і першим сектором, який визначив глобальну стратегію скорочення викидів парникових газів, включаючи обов’язкові заходи для досягнення цілей.

Арсеніо Домінгес наголосив на своїй прихильності щодо заохочування культурної прозорості, різноманітності та залучення до роботи ІМО. У грудні 2023 року Організація випробувала пряму трансляцію останнього засідання Асамблеї – найвищого керівного органу Організації, що включає всі 175 держав-членів. Засідання комітетів і підкомітетів також відкриті для ЗМІ.

З моменту вступу на посаду 1 січня 2024 року Генеральний секретар призначив ґендерно збалансовану команду вищого керівництва, розширив багатомовність у процесах ІМО та встановив політику участі лише в публічних заходах або панелях із гендерним представництвом.

Більше новин з тегом #В світі

Мандрівка «Потяг пам’яті»

ETF (Європейська федерація транспортників) та Friedrich-Ebert-Stiftung (Фонд Фрідріха Еберта) організували унікальну навчальну подорож для молодих профспілківців з метою вивчення історії Голокосту, аналізу подій сучасності та виховання нового покоління лідерів, здатних будувати демократію та захищати права людини.

Проблеми з добробутом, оплатою праці та технічним обслуговуванням на ELEEN SOFIA

Міжнародна федерація транспортників (ITF) повідомляє, що наразі взаємодіє з владою Австралії для вирішення справи про жорстоке поводження з екіпажем, розкрадання заробітної плати та жахливі умови на борту балкера, що належить болгарській компанії. За даними профспілки, судно також перебуває під арештом австралійських прикордонників; його затримано в Гледстоуні.

Опитування: ваш голос має значення!

Жінки становлять лише приблизно 2% світової морської робочої сили.

ПРМТУ представила Україну в Програмі розвитку портових працівників

За сприянням Профспілки робітників морського транспорту України, ПРМТУ та ДП «Адміністрація морських портів України» представили Україну в Програмі розвитку портових працівників (при обробці насипних вантажів) — Portworker Development Programme in Bulk Terminals (PDPII), запровадженій Міжнародною організацією праці. Навчання проходило на базі Корейського портового навчального інституту Бусану, який є найкращим експертним закладом з підготовки портових працівників в Кореї.

Дякуємо за звернення!