Спільна заява ITF і JNG: про права моряків і про нинішню кризу змін екіпажів

На нашу галузь припадає 90% світової торгівлі. Історично склалося так, що ми грали найважливішу роль в розвитку національних економік та глобальному процвітанні.

За часів пандемії Covid-19 ми залишаємося джерелом життєвої сили глобальної економіки і ключем до майбутнього відновлення, забезпечуючи робочими місцями мільярди людей.

Однак наша галузь може допомагати світу в боротьбі з пандемією і перевозити життєво важливі товари тільки якщо умови праці моряків на суднах відповідають міжнародним морським нормам. Тому що ці норми забезпечують здоров'я, безпеку і благополуччя серця морської галузі - моряків усього світу.

Морякам потрібна галузь, яка цінує їх самих і їх внесок, а також поважає їх права. Морякам потрібні вільні, справедливі і безпечні робочі місця.

Морські роботодавці, які є членами Об'єднаної переговорної групи (JNG), невпинно працюють над тим, щоб полегшити зміни екіпажів навіть ціною значних фінансових витрат. Проте, більше 400 тис. моряків як і раніше знаходяться на борту суден, будучи вимушеними продовжувати свої трудові контракти через закриті кордони і обмеження на подорожі, введених багатьма урядами по всьому світу, а також з-за обмеженого міжнародного авіасполучення.

Разом ми закликаємо судновласників, фрахтувальників, операторів, крюїнгові компанії та всі інші зацікавлені сторони не чинити тиск на моряків і не змушувати їх яким-небудь чином продовжувати свої контракти. Вони також не повинні позбавляти моряків права припинити роботу, зійти з судна і повернутися додому.

Голова IMEC капітан Белал Ахмед заявив: «Важливо, щоб моряки не стикалися з негативними наслідками відстоювання своїх прав після завершення контрактів, у зв’язку з тим, що вони ні психічно, ні фізичною не готові продовжувати безпечно працювати. Ми настійно закликаємо вантажовласників/операторів, фрахтувальників і брокерів погоджувати такі договори фрахтування, які дозволяють судновласникам/менеджерам гнучко змінювати курс суден і заходити в порти, де можлива зміна екіпажів, без застосування до них штрафних санкцій».

Генеральний секретар ITF Стівен Коттон заявив, що Федерація і її членські організації закликають всі зацікавлені сторони в галузі взяти на себе відповідальність за забезпечення змін екіпажів всюди, де це можливо. «Моряки дійсно бояться, що якщо вони стануть відстоювати свою позицію, то їх кар'єра може закінчитися. Страх бути внесеними в "чорні списки" не дає їм захистити свої трудові права. Під час кризи змін екіпажів, з огляду на психічну і фізичну втому, викликану тривалим перебуванням на борту, виключно важливо, щоб моряки мали можливість захистити себе. Ми будемо чинити тиск на всіх, хто думає, що їм може зійти з рук цькування моряків, які знають свої права і відмовляються продовжувати контракти», - сказав Стівен Коттон.

Відповідальність і обов'язок всіх учасників морської торгівлі полягає в тому, щоб звернути увагу на труднощі, з якими стикаються моряки. Найголовніше, однак, це відповідальність міжнародних лідерів - визнати самовідданість і зусилля моряків в боротьбі з цією безпрецедентною пандемією і припинити ігнорування необхідності вжиття термінових заходів.


https://itfseafarers.org/en/news/itf-and-jng-joint...

Більше новин з тегом #ITF

Профспілки моряків вимагають визнання статусу зон конфлікту на Близькому Сході як «зони воєнних дій»

ITF закликає судновласників визнати Ормузьку протоку, Оманську затоку та води Ізраїлю зонами воєнних дій, аби посилити захист екіпажів суден.

День моряка 2025: нульова толерантність до насильства і домагань у морській галузі

«Нам потрібне безпечне середовище для всіх»: глобальна кампанія IMO проти булінгу на морі

ITF викриває фіктивну профспілку, яка наражає моряків на небезпеку по всьому світу

Судноплавні компанії, фінансисти і уряди по всьому світу закликають розірвати зв'язки з фіктивною профспілкою ISU-Lanibra.

ITF: Кількість залишених моряків у 2025 році може перевищити рекорд 2024-го

Згідно з новими даними, опублікованими Міжнародною федерацією транспортників (ITF), кількість випадків залишення суден зросла майже на 33% порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Дякуємо за звернення!