Спільна заява ITF і JNG: про права моряків і про нинішню кризу змін екіпажів

На нашу галузь припадає 90% світової торгівлі. Історично склалося так, що ми грали найважливішу роль в розвитку національних економік та глобальному процвітанні.

За часів пандемії Covid-19 ми залишаємося джерелом життєвої сили глобальної економіки і ключем до майбутнього відновлення, забезпечуючи робочими місцями мільярди людей.

Однак наша галузь може допомагати світу в боротьбі з пандемією і перевозити життєво важливі товари тільки якщо умови праці моряків на суднах відповідають міжнародним морським нормам. Тому що ці норми забезпечують здоров'я, безпеку і благополуччя серця морської галузі - моряків усього світу.

Морякам потрібна галузь, яка цінує їх самих і їх внесок, а також поважає їх права. Морякам потрібні вільні, справедливі і безпечні робочі місця.

Морські роботодавці, які є членами Об'єднаної переговорної групи (JNG), невпинно працюють над тим, щоб полегшити зміни екіпажів навіть ціною значних фінансових витрат. Проте, більше 400 тис. моряків як і раніше знаходяться на борту суден, будучи вимушеними продовжувати свої трудові контракти через закриті кордони і обмеження на подорожі, введених багатьма урядами по всьому світу, а також з-за обмеженого міжнародного авіасполучення.

Разом ми закликаємо судновласників, фрахтувальників, операторів, крюїнгові компанії та всі інші зацікавлені сторони не чинити тиск на моряків і не змушувати їх яким-небудь чином продовжувати свої контракти. Вони також не повинні позбавляти моряків права припинити роботу, зійти з судна і повернутися додому.

Голова IMEC капітан Белал Ахмед заявив: «Важливо, щоб моряки не стикалися з негативними наслідками відстоювання своїх прав після завершення контрактів, у зв’язку з тим, що вони ні психічно, ні фізичною не готові продовжувати безпечно працювати. Ми настійно закликаємо вантажовласників/операторів, фрахтувальників і брокерів погоджувати такі договори фрахтування, які дозволяють судновласникам/менеджерам гнучко змінювати курс суден і заходити в порти, де можлива зміна екіпажів, без застосування до них штрафних санкцій».

Генеральний секретар ITF Стівен Коттон заявив, що Федерація і її членські організації закликають всі зацікавлені сторони в галузі взяти на себе відповідальність за забезпечення змін екіпажів всюди, де це можливо. «Моряки дійсно бояться, що якщо вони стануть відстоювати свою позицію, то їх кар'єра може закінчитися. Страх бути внесеними в "чорні списки" не дає їм захистити свої трудові права. Під час кризи змін екіпажів, з огляду на психічну і фізичну втому, викликану тривалим перебуванням на борту, виключно важливо, щоб моряки мали можливість захистити себе. Ми будемо чинити тиск на всіх, хто думає, що їм може зійти з рук цькування моряків, які знають свої права і відмовляються продовжувати контракти», - сказав Стівен Коттон.

Відповідальність і обов'язок всіх учасників морської торгівлі полягає в тому, щоб звернути увагу на труднощі, з якими стикаються моряки. Найголовніше, однак, це відповідальність міжнародних лідерів - визнати самовідданість і зусилля моряків в боротьбі з цією безпрецедентною пандемією і припинити ігнорування необхідності вжиття термінових заходів.


https://itfseafarers.org/en/news/itf-and-jng-joint...

Більше новин з тегом #Моряки

Український морський форум (анонс)

Профспілка робітників морського транспорту України за підтримки Міжнародної федерації транспортників (ITF) та Державної служби морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України має честь оголосити про проведення Українського морського форуму.

AMSA: Забезпечення добробуту моряків та контроль за умовами праці на суднах

Питання, пов'язані з дотриманням умов праці на суднах, залишаються однією з найбільш актуальних проблем у морській галузі.

Забезпечення відпочинку для екіпажу: рекомендації IFSMA для представників PSC

Міжнародна федерація асоціацій морських капітанів (IFSMA), Віце-президентом якої є Олег Григорюк, Голова ПРМТУ, звернулась до Люка Смолдреса, Генерального секретаря Паризького меморандуму про взаєморозуміння щодо контролю суден державою порту (Paris MOU) стосовно передбачених вимог безпеки та впливу певних адміністративних процесів на екіпаж.

Чому екіпаж судна DALI не може покинути гавань Балтімору?

Минуло три тижні відтоді, як вантажне судно DALI врізалося в міст Френсіса Скотта Кі. Міст обвалився рано вранці 26 березня, в результаті чого загинуло шестеро людей, які працювали на мосту.

Дякуємо за звернення!