Щороку під час шторму у Чорному морі гине один Волго-балт

19 листопада вантажне судно PALLADA, яке вийшло з України під прапором Камеруну, розкололося на дві частини біля порту Ереглі в турецькій провінції Зонгулдак.

На момент аварії на судні було 13 моряків. На щастя, обійшлося без жертв, всіх членів екіпажу вдалося евакуювати на берег.

Судно збудували в 1968 році в СРСР, радянські та російські власники у нього були до 2005 року, воно мало назву «Волго-Балт 103». Це судно типу річка-море, і воно не пристосоване до плавання в Чорному морі в умовах зими та шторму.

Нагадаємо, у 2021 році ПРМТУ надала допомогу в отриманні компенсації сім'ям загиблих моряків затонулого суховантажного судна VOLGO BALT 179.

Пам'ятайте про вашу безпеку: якщо у вас є сумніви щодо технічних характеристик судна, умов контракту та порядності роботодавця, звертайтесь до Профспілки за консультацією.

Щоб оперативно отримати відповідь на всі питання, ви можете скористатися чат-ботом Профспілки: https://wep.wf/uvmj7n

Більше новин з тегом #Моряки

Потужна підтримка українських транспортників: 46-й Конгрес ITF прийняв резолюцію ПРМТУ

Профспілка робітників морського транспорту України, за підтримки Профспілки залізничників і транспортних будівельників України, звернулася з важливою резолюцією до 46-го Конгресу Міжнародної федерації транспортників (ITF) у Марракеші.

Зростаюча роль «тіньового флоту» у випадках залишення моряків

На тлі зростання кількості випадків залишення моряків, пов'язаних із суднами, задіяними в санкційній торгівлі, флот газових танкерів виділяється як порушник-рецидивіст.

Українські моряки отримали нові привілеї

Що змінилося в колективних угодах на суднах норвезьких судновласників

Marrakech Policy: нові зобов'язання щодо покращення умов праці моряків

На 46-му Конгресі ITF прийнято новий документ, встановлюючий стандарти прав і умов праці моряків по всьому світу

Дякуємо за звернення!