Визнати моряків ключовими працівниками

15-17 грудня 2020 року відбувся Міжнародний онлайн форум з питань практичного застосування Конвенції 2006 року про працю в морському судноплавстві, в роботі якого взяли участь понад 150 делегатів з усього світу.

Доповідачами Форуму виступили найавторитетніші експерти, серед яких Стівен Коттон, генеральний секретар Міжнародної федерації транспортників (ITF), Корін Варга, директор Департаменту стандартів праці Міжнародної організації праці, Наталі Шоу, директор з питань зайнятості Міжнародної палати судноплавства, доктор Клеопатра Думбія-Генрі, президент міжнародного морського університету IMO, і інші.

ПРМТУ представляв Сергій Казанцев, радник Голови ПРМТУ, сертифікований тренер по Конвенції 2006 року про працю в морському судноплавстві.

Учасники форуму під час панельних дискусій обговорили велику кількість питань, з якими стикаються моряки: залишення моряків без допомоги судновласників, проблеми зі змінами екіпажів, особливості та кращий досвід практичного застосування Конвенції державами прапора судна, державами порту, а також державами громадянства моряків.

Всі учасники Форуму наголосили на важливості та своєчасності документів, схвалених Юридичним комітетом IMO на початку грудня цього року.

Нагадаємо, що ПРМТУ спільно з МЗС України внесли на розгляд Юридичного комітету IMO документ, що містить практичні пропозиції для підвищення ефективності застосування механізму фінансового забезпечення відповідальності судновласника при залишенні моряків без допомоги на суднах.

Особливо відзначимо виступ доктора Клеопатри Думбія-Генрі, яка в своєму виступі закликала всі країни світу негайно визнати моряків ключовими працівниками, а також забезпечити захист трудових і соціальних прав моряків незалежно від національності моряка, прапора судна або країни порту заходу.

Доктор Клеопатра Думбія-Генрі зробила акцент на необхідності ратифікації Конвенції 2006 року про працю в морському судноплавстві, особливо виділивши в зв'язку з цим Україну як одного зі світових лідерів за загальною кількістю моряків, проте в той же час країною, яка все ще не ратифікувала ключовий міжнародний документ - білль про права моряків.

У зв'язку з цим слід згадати, що ПРМТУ підготовлено проєкт постанови Кабінету Міністром України про заходи додаткової державної підтримки моряків, які працюють на суднах в міжнародних рейсах.

ПРМТУ закликає Кабінет Міністрів України і, зокрема, Міністерство інфраструктури України негайно розглянути запропонований ПРМТУ проєкт, підкресливши особливу роль моряків в умовах світової пандемії.

Більше новин з тегом #Моряки

Чому екіпаж судна DALI не може покинути гавань Балтімору?

Минуло три тижні відтоді, як вантажне судно DALI врізалося в міст Френсіса Скотта Кі. Міст обвалився рано вранці 26 березня, в результаті чого загинуло шестеро людей, які працювали на мосту.

Double Bookkeeping, або подвійна бухгалтерія

Ще один вид обману та обкрадання моряків

«Ракета вибухнула у 500 метрах від нашого судна»

Розповів член екіпажу судна PINOCCHIO, атакованого хуситами

Залишення моряків – ганебне явище сучасної морської індустрії

Судновласники дедалі частіше залишають моряків напризволяще на борту суден, іноді на місяці, а то й роки.

Дякуємо за звернення!