Коли профспілкова підтримка і солідарність приходять на допомогу

На завершальній сесії інспекторам ITF був показаний фільм, що розповідає історію ITF інспектора з США, порт Х'юстон, Шве Тун Аунга, в минулому громадянина Бірми.

Коли Шве було двадцять років, він працював на борту судна, що затонуло біля берегів Венесуели. В результаті загибелі судна всі документи Шве були загублені, і єдиним варіантом отримати новий паспорт було повернутися до М'янми, чого Шве зробити не міг через ризик тюремного ув'язнення, до якого він міг піддатися по приїзду як профспілковий активіст. Після довгих поневірянь, життя в Венесуелі і Бразилії в страху екстрадиції, завдяки допомозі ITF, Шве вдалося отримати притулок у США. Біографічний сюжет про життя Шве Тун Аунга можна переглянути за посиланням https://www.itfglobal.org/en/videos/burmese-cowboy-shwe-tun-aung-story.

Завершив п'ятиденний Всесвітній семінар ITF інспекторів виступ Координатора інспекторів Стіва Троусдейла. Стів розповів про запуск оновленого сайту itfseafarers.org і нової програми itfglobal, вже доступного для безкоштовного скачування. Детальніше про це ми вже повідомляли: https://mtwtu.org.ua/news/nacal-rabotu-obnovlennyj-portal-itf-seafarers.

Стів також подякував своїм підлеглим-інспекторам за їх плідну роботу із захисту прав моряків усього світу і за активну участь в семінарі.

Наступний Всесвітній семінар ITF інспекторів відбудеться через п'ять років і, навіть можливо, в нашій країні.

Більше новин з тегом #ITF

«Одна справа — знати, що профспілки існують, а зовсім інша — усвідомити їхню силу»

Координатор ITF у Німеччині про реалії життя моряків та нові виклики галузі

Профспілка моряків заявила про порушення трудового законодавства після відмови інспекторам у доступі до судна

Міжнародна профспілка моряків Канади (SIU Canada) дедалі більше занепокоєна численними випадками, коли інспекторам Міжнародної федерації транспортників (ITF) відмовляють в інспекції суден під іноземним прапором у канадських портах. Ці інспекції є критично важливими для захисту прав моряків і дотримання мінімальних міжнародних стандартів праці.

У 2025 році кількість випадків залишення моряків зросла на 30%

Понад 2280 моряків були залишені на 222 суднах цього року з невиплатою заробітної плати в розмірі $13,1 млн і 30% зростанням кількості випадків порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Профспілки моряків вимагають визнання статусу зон конфлікту на Близькому Сході як «зони воєнних дій»

ITF закликає судновласників визнати Ормузьку протоку, Оманську затоку та води Ізраїлю зонами воєнних дій, аби посилити захист екіпажів суден.

Дякуємо за звернення!