ITF і ПРМТУ звернулися до керівництва України

Для забезпечення безпечної роботи морської галузі щомісяця 100 тисяч членів екіпажів суден потребують ротації, що відповідає обов'язковим міжнародним морським правилам і стандартам з охорони здоров'я, безпеки та добробуту моряків.

Діючі обмеження, пов'язані з пандемією COVID-19, призвели до того, що тисячі моряків сьогодні знаходяться на суднах вже значно довше передбачуваного договором терміну. У поєднанні зі складними, як фізично, так і психологічно, умовами праці, значно збільшується ризик морських аварій і катастроф, що є великою загрозою для світової економіки, яка і так вже постраждала від пандемії.

Беручи до уваги ситуацію, що склалася, Генеральний секретар Міжнародної федерації транспортників (ITF) Стівен Коттон і Голова Профспілки робітників морського транспорту України (ПРМТУ) Михайло Кірєєв направили спільний лист на адресу Президента України Володимира Зеленського та Прем'єр-міністра країни Дениса Шмигаля із закликом посприяти забезпеченню змін екіпажів з метою збереження лідируючих позицій нашої країни на міжнародному морському ринку праці.

Зокрема, у своєму зверненні боку наполегливо просять керівництво країни:

- вжити всіх можливих заходів для захисту прав і законних інтересів українських моряків,

- забезпечити належне виконання рекомендацій, наданих міжнародними організаціями щодо сприяння переміщенню моряків і морського персоналу, включаючи можливість проводити зміни екіпажів у звичайному режимі,

- розробити виняткові правила переміщення через державний кордон України,

- дозволити нерегулярні авіаперевезення для членів екіпажів морських суден.

Повний текст листа додається.

Більше новин з тегом #Моряки

AMSA: Забезпечення добробуту моряків та контроль за умовами праці на суднах

Питання, пов'язані з дотриманням умов праці на суднах, залишаються однією з найбільш актуальних проблем у морській галузі.

Забезпечення відпочинку для екіпажу: рекомендації IFSMA для представників PSC

Міжнародна федерація асоціацій морських капітанів (IFSMA), Віце-президентом якої є Олег Григорюк, Голова ПРМТУ, звернулась до Люка Смолдреса, Генерального секретаря Паризького меморандуму про взаєморозуміння щодо контролю суден державою порту (Paris MOU) стосовно передбачених вимог безпеки та впливу певних адміністративних процесів на екіпаж.

Чому екіпаж судна DALI не може покинути гавань Балтімору?

Минуло три тижні відтоді, як вантажне судно DALI врізалося в міст Френсіса Скотта Кі. Міст обвалився рано вранці 26 березня, в результаті чого загинуло шестеро людей, які працювали на мосту.

Double Bookkeeping, або подвійна бухгалтерія

Ще один вид обману та обкрадання моряків

Дякуємо за звернення!