У полку «зручних» прапорів прибуло

Наприкінці грудня Міністр закордонних справ, міжнародного співробітництва та співтовариств Республіки Гвінея-Бісау повідомила Міжнародну федерацію транспортників (ITF) про створення Міжнародного морського регістру Республіки Гвінея-Бісау.

Нагадаємо, що реєстрація судна під «зручним» прапором дозволяє судновласникам значно скоротити свої витрати: платити менше податків за реєстрацію, використовувати дешеву робочу силу, скорочуючи витрати на оплату праці та постачання моряків.

Понад 70 років Міжнародна федерація транспортників бореться проти «зручних» прапорів, завдяки чому сформувалися стандарти колективних договорів, які встановлюють заробітну плату та умови праці для екіпажів суден під «зручними» прапорами. Наявність колективного договору стандарту ITF на судні дозволяє морякам бути впевненими, що у випадку, якщо їхні права буде порушено, на допомогу їм прийде Профспілка та інспектор ITF.

Перевірити, чи ваше судно покрито колективним договором стандарту ITF, можна на сайті Профспілки: https://mtwtu.org.ua/ru/look-up-ship

Також ви завжди можете отримати безкоштовну консультацію перед працевлаштуванням.

Більше новин з тегом #Моряки

Потужна підтримка українських транспортників: 46-й Конгрес ITF прийняв резолюцію ПРМТУ

Профспілка робітників морського транспорту України, за підтримки Профспілки залізничників і транспортних будівельників України, звернулася з важливою резолюцією до 46-го Конгресу Міжнародної федерації транспортників (ITF) у Марракеші.

Зростаюча роль «тіньового флоту» у випадках залишення моряків

На тлі зростання кількості випадків залишення моряків, пов'язаних із суднами, задіяними в санкційній торгівлі, флот газових танкерів виділяється як порушник-рецидивіст.

Українські моряки отримали нові привілеї

Що змінилося в колективних угодах на суднах норвезьких судновласників

Marrakech Policy: нові зобов'язання щодо покращення умов праці моряків

На 46-му Конгресі ITF прийнято новий документ, встановлюючий стандарти прав і умов праці моряків по всьому світу

Дякуємо за звернення!