В аеропорту «Одеса» відкриється пункт збору аналізів для проведення ПЛР-тестування на COVID-19

З 21 липня в аеропорту «Одеса» відкриється пункт збору аналізів для проведення ПЛР-тестування на COVID-19.

Дана послуга буде зручна для пасажирів, які прибувають з країн «червоної» зони, змушених дотримуватися 14-денну самоізоляції згідно з Постановою Кабінету Міністрів України.

Збір аналізів буде проводитися в медпункті аеропорту; функціонувати під час міжнародних рейсів, а також рейсів з аеропорту «Бориспіль».

При негативному результаті пасажири зможуть за 24-48 робочих годин (в залежності від часу здачі аналізів) завершити самоізоляцію за таким алгоритмом:

- протягом 24-48 робочих годин після збору аналізів лабораторія вносить результат тестування в електронну систему Центру громадського здоров'я України;

- дані автоматично синхронізуються з сервісом «Дій вдома»;

- сервіс «Дій вдома» повідомляє пасажирам про можливість припинення самоізоляції.

Більше новин з тегом #Моряки

Продовження дії посвідчення судноводія на ЄВВШ

«Дію посвідчення судноводія торговельного судна, яке допущено до плавання судноплавними річковими Європейськими внутрішніми водними шляхами можна продовжити» — про що повідомив голова Адміністрації судноплавства Микола Кравчук.

Нові «зручні прапори»: Домініка, Гамбія, Ніуе

ITF додала три нові прапори — Домініка, Гамбія та Ніуе — до свого багаторічного відкритого реєстру «зручних прапорів».

Українські моряки під прапором Данії: від підписання колективної угоди – до оновлення умов співпраці

Два роки тому Профспілка робітників морського транспорту України (ПРМТУ) та Данська асоціація судноплавства (Danish Shipping) підписали історичну колективну угоду, яка вперше поширилася на українських офіцерів та рядових, що працюють на суднах під Данським міжнародним реєстром суден (DIS).

Чорне море ганьби: як субстандартне судноплавство перетворює моряків на заручників плавучих трун

12-го жовтня 2025-го року поблизу Болгарії у Чорному морі затонуло вантажне судно EILEEN під прапором Камеруну.

Дякуємо за звернення!