Спільне звернення ITF і ICS

ITF і ICS закликають світові агентства підтримувати рух морської галузі в період кризи COVID-19.

Міжнародна федерація транспортників (ITF) і Міжнародна палата судноплавства (ICS) направили спільного відкритого листа на адресу установ Організації Об'єднаних Націй, закликаючи їх визнати життєво важливу роль моряків в цій надзвичайній кризі.

Зокрема, лист закликає забезпечити, щоб всі моряки, незалежно від національності, розглядалися як «ключові працівники», і щоб уряди держав-членів ООН були інформовані про важливу роль, яку моряки відіграють у світовій торгівлі.

Крім того, ITF і ICS вимагають, щоб:

- ця тема була терміново включена до порядку денного відповідних зустрічей високого рівня;

- національні уряди скликали тристоронні зустрічі, щоб знайти негайні рішення проблем, з якими стикаються моряки при виконанні своїх обов'язків, зокрема, зміни екіпажу і переміщення моряків.

«Уряди, профспілки та соціальні партнери повинні зібратися разом і погодити необхідні практичні заходи для забезпечення захисту моряків з метою охорони їх здоров'я і здоров'я всіх морських робітників, з якими вони контактують.

Урядам також необхідно ввести процедури, що полегшують подорож моряків на судна і назад, щоб вони не піддавалися надмірному впливу при спробі продовжити свою роботу і перевозити вантажі», - прокоментував голова секції моряків ITF Девід Хайндел.

Повний текст спільного листа:

СПІЛЬНИЙ ВІДКРИТИЙ ЛИСТ АГЕНСТВАМ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБ'ЄДНАННИХ НАЦІЙ ВІД ГЛОБАЛЬНОЇ МОРСЬКОЇ ТРАНСПОРТНОЇ ГАЛУЗІ

СПРИЯННЯ ВЧИНЕННЮ ЗМІНИ ЕКІПАЖІВ З МЕТОЮ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГЛОБАЛЬНОЇ ТОРГІВЛІ ПРОТЯГОМ КРИЗИ COVID-19

Кому:

Генеральному директору ООН, Генеральному секретарю Міжнародної організації праці, Генеральному секретарю Міжнародної морської організації, Генеральному директору Конференції ООН з торгівлі та розвитку, Всесвітній організації охорони здоров'я

У міру поширення пандемії COVID-19 вкрай важливо, щоб всі уряди продовжували забезпечувати рух морської торгівлі, надаючи комерційним суднам доступ до портів по всьому світу і сприяючи переміщенню і швидким змінам екіпажів суден.

Ми пишемо від імені Міжнародної палати судноплавства (ICS), яка представляє національні асоціації судновласників світу і більше 80% світового судноплавного тоннажу, і Міжнародної федерації транспортників (ITF), яка представляє близько двох мільйонів моряків, які керують міжнародними торговими суднами по всьому світу.

У міру того, як поширюється пандемія COVID-19, уряди країн світу повинні повністю розуміти, що близько 90% світової торгівлі забезпечується торговим судноплавством, яке переміщує по світу продукти харчування, енергію і сировину, а також промислові товари та комплектуючі. В тому числі, і товари першої необхідності і багато товарів, що продаються в супермаркетах, предмети, які необхідні (через складні ланцюжки поставок) для збереження багатьох робочих місць у виробництві - без яких сучасне суспільство просто не може функціонувати.

У наш час глобальної кризи як ніколи важливо підтримувати відкритість ланцюжків поставок і рух морської торгівлі і транспорту.

Зокрема, це означає, що світові порти повинні бути відкриті для комерційних суден, які в них заходять, і сприяти змінам і переміщенню екіпажів суден з мінімальними перешкодами.

Щомісяця близько 100 000 моряків повинні бути замінені із суден, на яких вони працюють, щоб дотримати відповідні міжнародні морські правила, що регулюють безпечний робочий час і благополуччя екіпажу, щоб моряки могли продовжувати безпечно забезпечувати функціонування світової торгівлі.

Тому ми хотіли б підкреслити життєво важливу необхідність того, щоб професійні моряки в світі отримали відповідні звільнення від будь-яких національних обмежень на поїздки при приєднанні до суден або при сходженні з них, щоб забезпечити функціонування ланцюжків морських поставок в світі.

З огляду на їх життєво важливу роль під час глобальної пандемії, ми пропонуємо, щоб до професійних моряків, незалежно від їх національності, ставилися так само, як і до будь-яких інших міжнародних «ключових працівників», таким як екіпажі авіакомпаній і медичний персонал. Їм слід приділяти особливу увагу і, незважаючи на необхідність дотримуватися суворих обмежень в зв'язку з пандемією, ставитися з прагматизмом і розумінням, в процесі приєднання і списання з судна.Тому ми закликаємо ваші організації підкреслити виняткову важливість вищенаведенного для урядів держав-членів.

Ми в терміновому порядку просимо включити цю тему до порядку денного відповідних нарад високого рівня і спонукати національні органи влади в державах-членах ваших організацій до негайної взаємодії з їх національною асоціацією судновласників і національною профспілкою моряків, щоб знайти швидкі рішення цієї серйозної проблеми, яка в іншому випадку може перешкодити глобальним зусиллям із боротьби з пандемією COVID-19.

Щиро ваші,Гай Платтен, Генеральний секретар Міжнародної палати судноплавства

Стівен Коттон, Генеральний секретар Міжнародної федерації транспортників

Більше новин з тегом #Моряки

Остерігайтесь шахраїв

Ризики для моряків під час пошуку роботи

ПРМТУ взяла участь у Конгресі Морської секції SEKO

ПРМТУ взяла участь у Конгресі Морської секції братської профспілки SEKO (Швеція). Лідери цієї профспілки одні з перших підтримали ПРМТУ з початку агресії росії.

Українські судновласники та українські моряки: спільні проблеми, що потребують термінового вирішення

Збройна агресія росії проти України та блокування українських морських портів вчергове оголила проблему фактично повної втрати Україною тоннажу суден, які експлуатуються під Державним прапором України.

Зустріч ПРМТУ у Парламенті Норвегії

Олег Григорюк, Голова ПРМТУ, зустрівся з Іне Марі Еріксен Сьорейде – Головою Комітету міжнародних зв'язків у Парламенті Норвегії, яка відігравала значні ролі в уряді Норвегії, зокрема, міністра закордонних справ з 2017 по 2021 рік. Вона також стала першою жінкою на цій посаді. Раніше Іне Марі обіймала посаду міністра оборони з 2013 по 2017 рік. Як член Консервативної партії, вона була обрана у 2005 році членом Парламенту від Осло.

Дякуємо за звернення!