Семінар: 10 правил ефективного керівництва на борту судна

Як відомо, лідерство і керівництво - це різні речі. Керівництву важливо, щоб люди робили речі правильно, а лідеру - щоб люди робили правильні речі. Але якщо керівником можна стати, отримуючи певні знання, то лідером потрібно народитися.

Чи просто бути ефективним керівником, справжнім авторитетом і лідером для екіпажу? Для людини, яка готується зайняти керівну посаду, завжди з'являється необхідність оцінки своїх можливостей і здібностей, виникає безліч питань. Як створити ефективно працюючу команду, як правильно налаштувати робочу і психологічно комфортну атмосферу? Ці та інші питання взаємин в екіпажі, стилям керівництва на борту судна був присвячений тренінг, який пройшов сьогодні в Морському юніон центрі для моряків - членів ПРМТУ. Своїм досвідом і знаннями з учасниками заходу поділилася психолог та бізнес-тренер Олена Сенько.

«На тренінгу ми обговорили правила ефективного керівництва на судні. З огляду на те, що робота на судні - це екстремальні умови, закритий простір, специфіка керівництва екіпажем має свої нюанси, - говорить Олена Сенько. - Не кожен керівник ефективний у своїй роботі, а вже тим більше далеко не лідер, авторитет для команди. Тому ми поговорили про прості правила, виконання яких дозволить керівникові бути більш ефективним. Наприклад, він повинен вміти взаємодіяти зі своєю командою, повинен бути відкритим, не порушуючи при цьому субординацію. Це не хлопець-друзяка, а людина, до якої можна прийти з питанням, висловити свої побажання. Спілкування - це базова потреба людини, і, якщо він має можливість висловлюватися з об'єктивних робочих питань, отримувати зворотний зв'язок від керівництва, то підсумком стане більш ефективна робота всього екіпажу».

Більше новин з тегом #Моряки

Потужна підтримка українських транспортників: 46-й Конгрес ITF прийняв резолюцію ПРМТУ

Профспілка робітників морського транспорту України, за підтримки Профспілки залізничників і транспортних будівельників України, звернулася з важливою резолюцією до 46-го Конгресу Міжнародної федерації транспортників (ITF) у Марракеші.

Зростаюча роль «тіньового флоту» у випадках залишення моряків

На тлі зростання кількості випадків залишення моряків, пов'язаних із суднами, задіяними в санкційній торгівлі, флот газових танкерів виділяється як порушник-рецидивіст.

Українські моряки отримали нові привілеї

Що змінилося в колективних угодах на суднах норвезьких судновласників

Marrakech Policy: нові зобов'язання щодо покращення умов праці моряків

На 46-му Конгресі ITF прийнято новий документ, встановлюючий стандарти прав і умов праці моряків по всьому світу

Дякуємо за звернення!