російські екіпажі на норвезьких суднах: ганебна практика, що має припинитися

Попри санкції, запроваджені проти росії через її агресію проти України, окремі європейські компанії та працівники морської галузі продовжують співпрацювати з державою-агресором. Ця ситуація викликає глибоке занепокоєння та обурення в міжнародній морській спільноті.

Зокрема, Голова Норвезької профспілки морських офіцерів, Президент Міжнародної федерації асоціацій морських капітанів (IFSMA) Ханс Санде відкрито заявив про неприпустимість такої практики.


«З великою стурбованістю ми сприймаємо інформацію про те, що норвезькі судновласники продовжують працювати на російську державу, незважаючи на чинний режим санкцій. Експлуатація суден під норвезьким прапором, на яких працюють російські екіпажі, є не тільки неетичною, але й прямою ганьбою для Норвегії!


Судно SILVER DANIA є конкретним прикладом цього. Як ми як нація можемо протистояти таким діям, знаючи про тривалу війну в Україні та гуманітарні наслідки, які вона приносить?


Ми повинні відстоювати наші цінності і зайняти чітку позицію проти такої практики. Настав час чинити тиск як на самих судновласників, так і на владу, щоб вони припинили це. Це просто соромно», – заявив Ханс Санде.


Профспілка робітників морського транспорту України щиро вдячна за таку позицію. Відверта критика співпраці з рф є важливим кроком у боротьбі за справедливість і дотримання санкцій.


ПРМТУ неодноразово наголошувала: кожен, хто свідомо обирає співпрацю з російським судноплавним бізнесом, стає частиною системи, що фінансує вбивства цивільних людей. Тому міжнародна морська спільнота повинна зайняти жорстку позицію та домагатися реального виконання санкцій.


*Судно SILVER DANIA ходить під прапором Норвегії та належить компанії Silver Sea, зареєстрованій у Бергені, але всі 11 членів екіпажу — громадяни рф.

Більше новин з тегом #В світі

Масштабна шахрайська операція з використанням фальшивого прапора: викрито понад 20 підроблених сайтів

Розслідування Lloyd’s List виявило зв’язки між стрімко зростаючою кількістю фальшивих суднових реєстрів, які використовуються сотнями суден під санкціями по всьому світу.

У 2024 році в морі було втрачено 576 контейнерів

Всесвітня рада судноплавства (WSC) опублікувала свій щорічний звіт «Контейнери, втрачені у морі», згідно з яким у 2024 році в морі було втрачено 576 контейнерів.

У 2025 році кількість випадків залишення моряків зросла на 30%

Понад 2280 моряків були залишені на 222 суднах цього року з невиплатою заробітної плати в розмірі $13,1 млн і 30% зростанням кількості випадків порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Профспілкова дія на рівні ЄС: досвід ПРМТУ

Представники Профспілки робітників морського транспорту України взяли участь у навчальному курсі «Trade Union Action at European Level», організованому Європейським профспілковим інститутом (ETUI) спільно з Європейською федерацією транспортників (ETF). Європейський профспілковий інститут — це науково-дослідний та навчальний центр, що підтримує діяльність Європейської конфедерації профспілок і її членських організацій.

Дякуємо за звернення!