Профспілки домоглися підвищення зарплати для моряків

Новий договір IBF забезпечить підвищення зарплати та покращення умов праці моряків вже з 1 січня 2024 року.

Після трьох раундів переговорів на Міжнародному переговорному форумі (IBF), що пройшов у Берліні, було досягнуто домовленості між роботодавцями та представниками морських профспілок та підписано договір на 2024 – 2027 роки, який передбачає значне збільшення зарплати та поліпшення на робочому місці для понад 250 000 моряків, які працюють на понад 10 000 суднах.

Нагадаємо, в Україні тільки ПРМТУ має право укладати договори стандарту IBF з судновласниками, що входять до Міжнародної ради морських роботодавців (IMEC).

Моряки, на яких розповсюджується дія угоди, отримають збільшення зарплати на 6% протягом наступних двох років (збільшення зарплати та компенсацій на 4% з 1 січня 2024 року та збільшення зарплати та компенсацій на 2% з 1 січня 2025 року). Угоду про заробітну плату на 2026 -2027 роки буде обговорено у 2025 році.

Крім того, договір включає посилання на Конвенцію МОП № 190 про насильство і домагання для підкріплення спільної зобов'язаності забезпечувати безпечне робоче середовище без насильства, дискримінації та домагань для всіх моряків.

Також була створена нова робоча група, яка буде зосереджена на майбутньому мореплавства та головних викликах, перед якими стоїть галузь, включаючи вплив нових технологій, впровадження альтернативних пальних та забезпечення справедливого переходу галузі до змін клімату. Питання стосовно робочих годин моряків, рівня обслуговування, втоми та тривалості працевлаштування також входитимуть в компетенцію цієї робочої групи.

Генеральний секретар ITF Стівен Коттон сказав: «Протягом чотирьох років цієї угоди ми маємо багато важливих питань для обговорення, щоб продовжувати покращувати умови проживання та працевлаштування всіх моряків на суднах, покритих IBF. Найбільші виклики, з якими ми всі стикаємося, - це справедливий перехід та перехід на альтернативні види пального».

Речник Групи спільних переговорів морських роботодавців (JNG) та Голова IMEC, капітан Белал Ахмед сказав: «Ще раз стійке партнерство між JNG та ITF призвело до відмінного результату на останньому раунді IBF, який обидві сторони та їх виборці будуть раді представити своїм членам, моряків винагороджено за жертви, які вони несли під час пандемії COVID, коли вони виділялися як ключові працівники. Після пандемії спільні ініціативи JNG та ITF для вирішення нових та непередбачуваних викликів для нашої галузі тепер будуть центральними. Я вірю, що це партнерство є ключовим для вирішення питань, що впливають на добробут моряків та їх навчання сьогодні, на шляху до остаточної мети декарбонізації та досягнення нульових викидів відправлень до 2050 року, вирішуючи при цьому дефіцит моряків».

Також, зі сторони роботодавців, Голова JNG і IMMAJ господін Тошіхіто Іноує додав: «Цього разу переговори були особливо важкими через виклики, які виникли через пандемію для моряків і роботодавців. Тим не менш, ми змогли вести діалог у добрій вірі, доводячи міцне партнерство, яке ми розвивали протягом останніх двадцяти років. Я також був радий, що у нас була можливість говорити про майбутнє нашої галузі, включаючи способи приваблювання моряків в майбутньому, екологічні виклики, які нас чекають, і технологічні рішення, які одночасно допоможуть нам і вимагають, щоб ми змінилися разом з часами».

Більше новин з тегом #Моряки

ПРМТУ та IMarEST підписали Меморандум про взаємодію

Профспілка робітників морського транспорту України (ПРМТУ) та Інститут морської техніки, науки та технологій Великобританії (IMarEST) зробили важливий крок на шляху до зміцнення дружніх зв'язків, підписавши Меморандум про взаємодію між IMarEST та ПРМТУ у межах своїх компетенцій як безпосередньо, так і за посередництва Одеського відділення IMarEST.

Крок на шляху до покращення умов для захисту прав моряків

У рамках Українського морського форуму Профспілка робітників морського транспорту України (ПРМТУ) та Державна служба морського і внутрішнього транспорту та судноплавства України зробили важливий крок на шляху до покращення умов для захисту прав моряків, підписавши Меморандум про взаємодію.

«Якщо ми зможемо вистояти у ці важкі часи, ми переможемо»: в Лондоні пройшов Український морський форум

12 років рабства на судні — Абдул Нассер Салех нарешті вдома

Дванадцять років тому Абдул Нассер Салех приступив до своїх обов'язків механіка на судні Al Maha. Після цього він застряг на борту цього судна на шокуючий термін - 4 000 днів.

Дякуємо за звернення!