ПРМТУ відновила справедливість

Іноді судна компанії CMA CGM продаються, і їх покупцями стають різного роду судноплавні компанії, що не мають жодного відношення до CMA CGM, однак залишають новопридбаному судну стару назву. Так і в цьому випадку: грецька компанія Technomar придбала судно CMA CGM Berlioz та залишила йому старе ім'я.

Український капітан CMA CGM Berlioz привів своє судно на рейд Шанхаю, де йому стало дуже погано: гострий біль у животі не давав йому працювати, їсти і навіть спати. Протягом чотирьох днів капітан мучився, очікуючи, що ось-ось йому нададуть таку необхідну медичну допомогу, проте порятунок усе не приходив. Тут у всі дзвони почала бити сім'я капітана на батьківщині – вони й звернулися по допомогу до нас, до ПРМТУ.

Хоча капітан не є членом Профспілки, кинути українських моряків у біді ми не могли. Були написані листи на адресу компанії-судновласника, страхового клубу, адміністрації прапора судна до Департаменту консульської служби Міністерства закордонних справ України; було підключено Консульство України у Шанхаї та ITF Інспектор у Гонконгу.

Незважаючи на те, що в Шанхаї ситуації зі змінами моряків набагато сприятливіші, ніж у будь-якому іншому порту Китаю (крім, звичайно, спеціального адміністративного району - Гонконгу), зняти капітана з судна за медичними показаннями, переконавши місцеву владу в гострій на те необхідності і дотримуючись все формальності, було непросто.

Тим не менш, після довгоочікуваної постановки судна до причалу минулої п'ятниці (через два дні після звернення до нас), капітана було нарешті доставлено до місцевої лікарні для встановлення діагнозу та проходження необхідного лікування. Зараз він, як і раніше, перебуває в медичному закладі, йде на поправку. Очікується, що як тільки дозволять лікарі, капітана буде відправлено додому для подальшого відновлення або ж він повернеться на судно для продовження контракту.

Про що нам говорить дана історія: якщо ситуація критична, тим більше не слід сидіти і чекати, що необхідна медична допомога прийде сама – треба діяти, залучаючи якнайбільше зацікавлених сторін до участі у вирішенні вашої проблеми. Синергія дає результати, повірте. Але допомога може не прийти або не встигнути прийти, якщо з боку самого постраждалого (або його сім'ї чи друзів) не йтиме ініціатива.

Якщо ви моряк на борту судна, ви погано почуваєтеся, а медична допомога все не приходить (що досить часто трапляється в сучасних COVID-реаліях), звертайтеся за допомогою до Профспілки, і ми зробимо все, що від нас залежить, щоб довгоочікувана допомога прийшла, і ваші трудові права були забезпечені.

Більше новин з тегом #Моряки

Профспілки моряків вимагають визнання статусу зон конфлікту на Близькому Сході як «зони воєнних дій»

ITF закликає судновласників визнати Ормузьку протоку, Оманську затоку та води Ізраїлю зонами воєнних дій, аби посилити захист екіпажів суден.

Зміни для моряків: чи варто їх очікувати?

25.06.2025 року групою народних депутатів під головуванням Тимошенко Ю.В. були внесені законопроєкти «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо спеціального режиму оподаткування моряків» (https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/56680) та «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо спеціального режиму оподаткування моряків» (https://itd.rada.gov.ua/billinfo/Bills/Card/56681). 27.06.2025 року тексти законопроєктів були опубліковані на сайті Верховної Ради України.

День моряка 2025: нульова толерантність до насильства і домагань у морській галузі

«Нам потрібне безпечне середовище для всіх»: глобальна кампанія IMO проти булінгу на морі

ITF викриває фіктивну профспілку, яка наражає моряків на небезпеку по всьому світу

Судноплавні компанії, фінансисти і уряди по всьому світу закликають розірвати зв'язки з фіктивною профспілкою ISU-Lanibra.

Дякуємо за звернення!