ПРМТУ відновила справедливість

Іноді судна компанії CMA CGM продаються, і їх покупцями стають різного роду судноплавні компанії, що не мають жодного відношення до CMA CGM, однак залишають новопридбаному судну стару назву. Так і в цьому випадку: грецька компанія Technomar придбала судно CMA CGM Berlioz та залишила йому старе ім'я.

Український капітан CMA CGM Berlioz привів своє судно на рейд Шанхаю, де йому стало дуже погано: гострий біль у животі не давав йому працювати, їсти і навіть спати. Протягом чотирьох днів капітан мучився, очікуючи, що ось-ось йому нададуть таку необхідну медичну допомогу, проте порятунок усе не приходив. Тут у всі дзвони почала бити сім'я капітана на батьківщині – вони й звернулися по допомогу до нас, до ПРМТУ.

Хоча капітан не є членом Профспілки, кинути українських моряків у біді ми не могли. Були написані листи на адресу компанії-судновласника, страхового клубу, адміністрації прапора судна до Департаменту консульської служби Міністерства закордонних справ України; було підключено Консульство України у Шанхаї та ITF Інспектор у Гонконгу.

Незважаючи на те, що в Шанхаї ситуації зі змінами моряків набагато сприятливіші, ніж у будь-якому іншому порту Китаю (крім, звичайно, спеціального адміністративного району - Гонконгу), зняти капітана з судна за медичними показаннями, переконавши місцеву владу в гострій на те необхідності і дотримуючись все формальності, було непросто.

Тим не менш, після довгоочікуваної постановки судна до причалу минулої п'ятниці (через два дні після звернення до нас), капітана було нарешті доставлено до місцевої лікарні для встановлення діагнозу та проходження необхідного лікування. Зараз він, як і раніше, перебуває в медичному закладі, йде на поправку. Очікується, що як тільки дозволять лікарі, капітана буде відправлено додому для подальшого відновлення або ж він повернеться на судно для продовження контракту.

Про що нам говорить дана історія: якщо ситуація критична, тим більше не слід сидіти і чекати, що необхідна медична допомога прийде сама – треба діяти, залучаючи якнайбільше зацікавлених сторін до участі у вирішенні вашої проблеми. Синергія дає результати, повірте. Але допомога може не прийти або не встигнути прийти, якщо з боку самого постраждалого (або його сім'ї чи друзів) не йтиме ініціатива.

Якщо ви моряк на борту судна, ви погано почуваєтеся, а медична допомога все не приходить (що досить часто трапляється в сучасних COVID-реаліях), звертайтеся за допомогою до Профспілки, і ми зробимо все, що від нас залежить, щоб довгоочікувана допомога прийшла, і ваші трудові права були забезпечені.

Більше новин з тегом #Моряки

«Одна справа — знати, що профспілки існують, а зовсім інша — усвідомити їхню силу»

Координатор ITF у Німеччині про реалії життя моряків та нові виклики галузі

Профспілка моряків заявила про порушення трудового законодавства після відмови інспекторам у доступі до судна

Міжнародна профспілка моряків Канади (SIU Canada) дедалі більше занепокоєна численними випадками, коли інспекторам Міжнародної федерації транспортників (ITF) відмовляють в інспекції суден під іноземним прапором у канадських портах. Ці інспекції є критично важливими для захисту прав моряків і дотримання мінімальних міжнародних стандартів праці.

Разом до нових горизонтів з ver.di та ПРМТУ

Запрошуємо абітурієнтів Херсонської державної морської академії подати заявку на участь у профспілковому проєкті, що відкриває можливість навчання в Литві за підтримки німецької профспілки ver.di.

ПРМТУ: законопроєкт №13530 не вирішує проблеми українських моряків

Профспілка робітників морського транспорту України (ПРМТУ) виступає проти прийняття законопроєкту №13530 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо заохочення моряків до підтримки української економіки», який фактично не містить жодних заохочень для українських моряків.

Дякуємо за звернення!