Повернення додому: Історія успішної репатріації екіпажу судна VYSSOS

Нещодавно ПРМТУ та Hellenic Shipping News опублікували статтю про інцидент у гирлі Бистре за участю екіпажу суховантажного судна VYSSOS (IMO 9385790, Панама).

Капітан судна звернувся по допомогу до Наталії Єфріменко, інспектора ITF в Україні. За підтримки Профспілки робітників морського транспорту України була забезпечена негайна допомога з метою поліпшення фізичного та морального стану екіпажу. Крім того, була розпочата робота для вирішення важливих питань, таких як репатріація членів екіпажу та виплата заборгованостей заробітних плат. Більше інформації доступно за посиланням:

https://mtwtu.org.ua/news/dopomoga-ekipazu-sudna-vyssos

https://www.hellenicshippingnews.com/crew-in-trouble-trade-union-helps-the-crew-of-vyssos/


Не дивлячись на невизначені перспективи та труднощі, які довелось пережити екіпажу судна VYSSOS (IMO 9385790, Панама), ситуація вирішилася позитивно. Інспектор ITF успішно співпрацювала із P&I Club – страховим клубом, відповідальним за виконання зобов’язань судновласника у разі порушенням ним договірних зобов’язань перед екіпажем. Таким чином, вісім із вісімнадцяти членів екіпажу були негайно списані, отримали зарплату та були репатрійовані. Швидкому вирішенню сприяв той факт, що цим морякам не потрібні були візи для пересування Україною.


Однак з іншими дев'ятьома моряками, які були єгиптянами, виникли ускладнення. Процесу їх репатріації перешкоджали обмеження, пов'язані з відсутністю у них українських віз та дозволів на в’їзд до Республіки Молдова. Завдяки зусиллям Посольства України в Арабській Республіці Єгипет та агента судна це питання також вирішилось.


Грецький капітан проявив високу відповідальність і гідність, вирішивши покинути судно останнім, щоб продовжити забезпечувати технічне обслуговування судна та успішну репатріацію і виплату заробітної плати всім членам екіпажу.


Зрештою, спільним зусиллям інспектора ITF в Україні, ПРМТУ, P&I клубу, посольства та агента судна всі члени екіпажу отримали свою заробітну плату за період з 1 грудня 2023 року до дати звільнення, а також премію за роботу у зоні бойових дій за весь період перебування судна у зоні; були списані та безпечно репатрійовані до зазначених місць.


Успішне вирішення справи VYSSOS є свідченням сили солідарності та взаємодопомоги в морській спільноті. Спільний підхід не тільки дозволив вирішити нагальні проблеми, такі як невідкладна допомога, репатріація та заборгованість по заробітній платі, а й продемонстрував важливість спільних зусиль у захисті прав і добробуту моряків.

Більше новин з тегом #ITF

«Одна справа — знати, що профспілки існують, а зовсім інша — усвідомити їхню силу»

Координатор ITF у Німеччині про реалії життя моряків та нові виклики галузі

Профспілка моряків заявила про порушення трудового законодавства після відмови інспекторам у доступі до судна

Міжнародна профспілка моряків Канади (SIU Canada) дедалі більше занепокоєна численними випадками, коли інспекторам Міжнародної федерації транспортників (ITF) відмовляють в інспекції суден під іноземним прапором у канадських портах. Ці інспекції є критично важливими для захисту прав моряків і дотримання мінімальних міжнародних стандартів праці.

У 2025 році кількість випадків залишення моряків зросла на 30%

Понад 2280 моряків були залишені на 222 суднах цього року з невиплатою заробітної плати в розмірі $13,1 млн і 30% зростанням кількості випадків порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Профспілки моряків вимагають визнання статусу зон конфлікту на Близькому Сході як «зони воєнних дій»

ITF закликає судновласників визнати Ормузьку протоку, Оманську затоку та води Ізраїлю зонами воєнних дій, аби посилити захист екіпажів суден.

Дякуємо за звернення!