Повернення додому: Історія успішної репатріації екіпажу судна VYSSOS

Нещодавно ПРМТУ та Hellenic Shipping News опублікували статтю про інцидент у гирлі Бистре за участю екіпажу суховантажного судна VYSSOS (IMO 9385790, Панама).

Капітан судна звернувся по допомогу до Наталії Єфріменко, інспектора ITF в Україні. За підтримки Профспілки робітників морського транспорту України була забезпечена негайна допомога з метою поліпшення фізичного та морального стану екіпажу. Крім того, була розпочата робота для вирішення важливих питань, таких як репатріація членів екіпажу та виплата заборгованостей заробітних плат. Більше інформації доступно за посиланням:

https://mtwtu.org.ua/news/dopomoga-ekipazu-sudna-vyssos

https://www.hellenicshippingnews.com/crew-in-trouble-trade-union-helps-the-crew-of-vyssos/


Не дивлячись на невизначені перспективи та труднощі, які довелось пережити екіпажу судна VYSSOS (IMO 9385790, Панама), ситуація вирішилася позитивно. Інспектор ITF успішно співпрацювала із P&I Club – страховим клубом, відповідальним за виконання зобов’язань судновласника у разі порушенням ним договірних зобов’язань перед екіпажем. Таким чином, вісім із вісімнадцяти членів екіпажу були негайно списані, отримали зарплату та були репатрійовані. Швидкому вирішенню сприяв той факт, що цим морякам не потрібні були візи для пересування Україною.


Однак з іншими дев'ятьома моряками, які були єгиптянами, виникли ускладнення. Процесу їх репатріації перешкоджали обмеження, пов'язані з відсутністю у них українських віз та дозволів на в’їзд до Республіки Молдова. Завдяки зусиллям Посольства України в Арабській Республіці Єгипет та агента судна це питання також вирішилось.


Грецький капітан проявив високу відповідальність і гідність, вирішивши покинути судно останнім, щоб продовжити забезпечувати технічне обслуговування судна та успішну репатріацію і виплату заробітної плати всім членам екіпажу.


Зрештою, спільним зусиллям інспектора ITF в Україні, ПРМТУ, P&I клубу, посольства та агента судна всі члени екіпажу отримали свою заробітну плату за період з 1 грудня 2023 року до дати звільнення, а також премію за роботу у зоні бойових дій за весь період перебування судна у зоні; були списані та безпечно репатрійовані до зазначених місць.


Успішне вирішення справи VYSSOS є свідченням сили солідарності та взаємодопомоги в морській спільноті. Спільний підхід не тільки дозволив вирішити нагальні проблеми, такі як невідкладна допомога, репатріація та заборгованість по заробітній платі, а й продемонстрував важливість спільних зусиль у захисті прав і добробуту моряків.

Більше новин з тегом #Моряки

День моряка 2025: нульова толерантність до насильства і домагань у морській галузі

«Нам потрібне безпечне середовище для всіх»: глобальна кампанія IMO проти булінгу на морі

ITF викриває фіктивну профспілку, яка наражає моряків на небезпеку по всьому світу

Судноплавні компанії, фінансисти і уряди по всьому світу закликають розірвати зв'язки з фіктивною профспілкою ISU-Lanibra.

ХДМА: 14 років у статусі академії та майже два століття освітньої традиції

У Морському юніон центрі відбулося урочисте відзначення 14-ї річниці з дня надання Херсонській державній морській академії статусу академії. Історія закладу налічує майже два століття — це роки формування поколінь фахівців, відданих морській справі.

ITF: Кількість залишених моряків у 2025 році може перевищити рекорд 2024-го

Згідно з новими даними, опублікованими Міжнародною федерацією транспортників (ITF), кількість випадків залишення суден зросла майже на 33% порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Дякуємо за звернення!