Повернення додому: Історія успішної репатріації екіпажу судна VYSSOS

Нещодавно ПРМТУ та Hellenic Shipping News опублікували статтю про інцидент у гирлі Бистре за участю екіпажу суховантажного судна VYSSOS (IMO 9385790, Панама).

Капітан судна звернувся по допомогу до Наталії Єфріменко, інспектора ITF в Україні. За підтримки Профспілки робітників морського транспорту України була забезпечена негайна допомога з метою поліпшення фізичного та морального стану екіпажу. Крім того, була розпочата робота для вирішення важливих питань, таких як репатріація членів екіпажу та виплата заборгованостей заробітних плат. Більше інформації доступно за посиланням:

https://mtwtu.org.ua/news/dopomoga-ekipazu-sudna-vyssos

https://www.hellenicshippingnews.com/crew-in-trouble-trade-union-helps-the-crew-of-vyssos/


Не дивлячись на невизначені перспективи та труднощі, які довелось пережити екіпажу судна VYSSOS (IMO 9385790, Панама), ситуація вирішилася позитивно. Інспектор ITF успішно співпрацювала із P&I Club – страховим клубом, відповідальним за виконання зобов’язань судновласника у разі порушенням ним договірних зобов’язань перед екіпажем. Таким чином, вісім із вісімнадцяти членів екіпажу були негайно списані, отримали зарплату та були репатрійовані. Швидкому вирішенню сприяв той факт, що цим морякам не потрібні були візи для пересування Україною.


Однак з іншими дев'ятьома моряками, які були єгиптянами, виникли ускладнення. Процесу їх репатріації перешкоджали обмеження, пов'язані з відсутністю у них українських віз та дозволів на в’їзд до Республіки Молдова. Завдяки зусиллям Посольства України в Арабській Республіці Єгипет та агента судна це питання також вирішилось.


Грецький капітан проявив високу відповідальність і гідність, вирішивши покинути судно останнім, щоб продовжити забезпечувати технічне обслуговування судна та успішну репатріацію і виплату заробітної плати всім членам екіпажу.


Зрештою, спільним зусиллям інспектора ITF в Україні, ПРМТУ, P&I клубу, посольства та агента судна всі члени екіпажу отримали свою заробітну плату за період з 1 грудня 2023 року до дати звільнення, а також премію за роботу у зоні бойових дій за весь період перебування судна у зоні; були списані та безпечно репатрійовані до зазначених місць.


Успішне вирішення справи VYSSOS є свідченням сили солідарності та взаємодопомоги в морській спільноті. Спільний підхід не тільки дозволив вирішити нагальні проблеми, такі як невідкладна допомога, репатріація та заборгованість по заробітній платі, а й продемонстрував важливість спільних зусиль у захисті прав і добробуту моряків.

Більше новин з тегом #Моряки

Українські моряки під прапором Данії: від підписання колективної угоди – до оновлення умов співпраці

Два роки тому Профспілка робітників морського транспорту України (ПРМТУ) та Данська асоціація судноплавства (Danish Shipping) підписали історичну колективну угоду, яка вперше поширилася на українських офіцерів та рядових, що працюють на суднах під Данським міжнародним реєстром суден (DIS).

Чорне море ганьби: як субстандартне судноплавство перетворює моряків на заручників плавучих трун

12-го жовтня 2025-го року поблизу Болгарії у Чорному морі затонуло вантажне судно EILEEN під прапором Камеруну.

Український морський вечір у Сінгапурі об’єднав міжнародну спільноту навколо підтримки українських моряків

Вже втретє Профспілка робітників морського транспорту України (ПРМТУ) спільно з Посольством України в Республіці Сінгапур, сінгапурськими морськими профспілками SMOU та SOS, а також Міжнародною радою морських судновласників (IMEC) та ASP провела Український морський захід у Сінгапурі.

Україна на шляху до ратифікації MLC, 2006: важливий крок до зміцнення позицій на міжнародній арені

У рамках співпраці Міжнародної організації праці (МОП), Урядового офісу координації європейської та євроатлантичної інтеграції та Профспілки робітників морського транспорту України (ПРМТУ), відбувся круглий стіл на тему «Кроки України до ратифікації Конвенції МОП про працю в морському судноплавстві (MLC, 2006)».

Дякуємо за звернення!