Панамський регістр «очищає» флот для відповідності міжнародним нормам

Панамська морська адміністрація повідомляє, що наразі вживає заходів для посилення контролю за дотриманням законодавства та виключення з реєстра суден, які не дотримуються стандартів або беруть участь у незаконній діяльності чи операціях, пов'язаних із санкціями.

Панамський судновий регістр працює над комплексним переглядом системи перевірки та контролю понад 8500 суден, які складають панамський флот, і понад 318 000 працюючих моряків. Згідно з даними Clarksons Research, з липня 2019 року Панама додала до свого реєстру майже 30 мільйонів брутто-тонн. За їхніми оцінками, як найбільший судновий реєстр, в середньому панамський флот перевіряється 14 000 разів на рік.

Адміністрація перевіряє вік суден, затримання та історію перевірок безпеки, а також історію статутних і класифікаційних перевірок та сертифікації. Процес розпочався у 2021 році і триває шляхом перевірки елементів, включаючи судна із скомпрометованою історією та звітами про затримання.

Ці зусилля пов'язані з посиленням уваги до діяльності судновласників і операторів у всьому світі, та необхідністю докладання зусиль, спрямованих на підвищення безпеки та боротьбу зі зростаючим «тіньовим» флотом.

У Панамі, відповідно до закону про торговельний флот, існує перелік причин, через які судно може бути вилучене з реєстру. Вони варіюються від недотримання правил, у тому числі щодо безпеки на морі, запобіганню забрудненню, морської охорони або міжнародних конвенцій, а також закінчення терміну дії навігаційних документів, які не поновлювалися протягом п'яти років. Вони також включають контрабанду, незаконну або підпільну торгівлю, піратство та інші злочини, а також пред'явлення або наявність підроблених чи фальсифікованих документів. Висока частота затримань через серйозні або повторювані порушення, а також перебування в декількох реєстрах також є підставою для виключення з панамського реєстру.

Зміною до Закону про торговельний флот є пропозиція додати незаконний вилов риби до причин для виключення суден з реєстру.

У звіті підкреслюється, що 182 судна, які займаються виловом риби загальною валовою місткістю понад 475 000 тонн, вже були притягнуті до відповідальності за недійсні ліцензії на вилов риби або прострочені документи. Ще 97 суден загальною валовою місткістю понад 59 000 тонн наразі перебувають у процесі вилучення з реєстру з аналогічних причин.

Панама вперше бере участь у програмі Берегової охорони США (USCG) Qualship 21 - ініціативі, спрямованій на виявлення високоякісних суден та надання стимулів до проведення якісних перевезень. USCG запустила програму в 2001 році з метою усунення неякісних перевезень, зосередившись на вдосконаленні методів ідентифікації низькоякісних суден. Панама заявляє, що в рамках своєї участі в програмі вона запровадила низку заходів, що забезпечують зменшення кількості можливих затримань суден під панамським прапором в американських портах.

Більше новин з тегом #В світі

«Морська безпека Балто-Чорноморського регіону: виклики та загрози»

ПРМТУ на ІV Міжнародній науковій конференції: «Морська безпека Балто-Чорноморського регіону: виклики та загрози», організованій Міністерством внутрішніх справ України на базі Одеського державного університету внутрішніх справ, з доповіддю на тему «Людський капітал на підприємствах морського транспорту України: вплив повномасштабної та поточні виклики».

Ексклюзив Shipping Intel: Голова ПРМТУ Олег Григорюк про війну, міжнародну підтримку та допомогу морякам

Олег Григорюк - видатний діяч у глобальному руху захисту прав морських робітників, Голова Профспілки робітників морського транспорту України.

Підтримка українських працівників морського транспорту: захист прав та допомога

Голова ПРМТУ Олег Григорюк зустрівся із Постійним представником України при ООН та інших міжнародних організаціях у Женеві Євгенією Філіпенко. Основна увага була зосереджена на питаннях підтримки українських працівників морського транспорту та захисту їхніх прав як в Україні, так і за її межами.

Шлях до європейської інтеграції через партнерство

Профспілка робітників морського транспорту України продовжує активно співпрацювати з міжнародними партнерами, зокрема Консультативною місією Європейського Союзу (КМЄС), задля вирішення нагальних питань морської галузі.

Дякуємо за звернення!