​Автономные электрические паромы для Норвегии

Индийская верфь Cochin Shipyard Limited (CSL) Kochi в середине июля подписала контракт на строительство двух автономных электрических парома для норвежской ASKO Maritime AS с опционом еще на два аналогичных судна.

Длина паромов составит 67 м, вместимость – 16 полностью загруженных трейлеров стандарта ЕС. Суда будут работать полностью на электричестве благодаря аккумуляторной системе мощностью 1,8 тыс. КВт.

Управлять судами будет совместное предприятие Kongsberg и Wilhelmsen – Massterly AS. Это первая в мире компания, созданная для технического управления и эксплуатации автономных судов. Проект финансово поддерживает норвежское правительство с целью обеспечить полностью экологичную транспортировку грузов через фьорды.

Більше новин з тегом #В світі

ПРМТУ на European Shipping Summit 2025

Профспілка робітників морського транспорту України взяла участь в European Shipping Summit 2025, що об’єднав представників моряків, шиппінгу та урядів країн Європи.

Під прицілом росії – не лише Україна, а й продовольча безпека світу

Генеральний секретар ІМО Арсеніо Домінгес звернувся до всіх залучених сторін з закликом до спільної роботи, «щоб забезпечити припинення актів насильства проти невинних моряків і судноплавства. Міжнародне судноплавство ніколи не має ставати жертвою геополітичних конфліктів», – заявив Генсек.

Нові можливості для моряків: допомога в оформленні кваліфікаційних документів

Юридичний консультаційний центр MTWTU LAW HUB безкоштовно супроводжує моряків, членів ПРМТУ на всіх етапах подачі та отримання кваліфікаційних документів.

Тіньовий флот рф: загроза для міжнародного судноплавства

За даними порталу War & Sanctions, російський тіньовий танкерний флот налічує 89 капітанів і 625 суден, які систематично порушують міжнародне морське право.

Дякуємо за звернення!