Marrakech Policy: нові зобов'язання щодо покращення умов праці для моряків

На 46-му Конгресі ITF прийнято новий документ, встановлюючий стандарти прав і умов праці моряків по всьому світу

Прийнятий на спільній Конференції моряків і докерів Міжнародної федерації транспортників (ITF) документ Marrakech Policy тепер слугує керівною основою для глобальних профспілкових кампаній проти «зручних» прапорів.

Цей документ встановлює мінімально умови, які ITF та її членські профспілки прийматимуть на торгівельних судах під «зручними» прапорами. Він відображає нове розуміння критичної важливості глобальних ланцюгів постачання, що виникли в результаті пандемії Covid-19, а також центральної ролі судноплавства і моряків в боротьбі зі зміною клімату за допомогою справедливого переходу.

Marrakech Policy стане відправною точкою для колективних договорів ITF, які визначатимуть зарплату та умови праці для членів екіпажів суден під «зручними» прапорами, незалежно від їхнього громадянства.

Голова Секції моряків та співголова Комітету справедливої практики ITF Девід Хейндел зазначає: «ITF багато років боролася і продовжить боротьбу за краще майбутнє для моряків що працюють на судах під «зручними» прапорами. Ми не зупинимося, поки не досягнемо цієї мети, і я гордий тим, що нові стандарти, прийняті в рамках Конгресу, встановлюють рамки для цієї надзвичайно важливої роботи».

Важливо, що документ також підкреслює значення співпраці та солідарності між докерами та моряками. Це гарантує, що моряки не будуть змушені виконувати обов'язки докерів, а докери будуть захищені від розмивання своїх трудових компетенцій.

Крім того, Marrakech Policy поглиблює співпрацю між членськими профспілками ITF, зокрема між профспілками країн-судновласників та країн-експортерів робочої сили, створюючи єдиний фронт у боротьбі за поліпшення умов праці.

https://www.itfglobal.org/en/resources/marrakech-policy

More news with tag #Seamen

Ukrainian Seafarers Working under the Danish Flag: From Signing the Collective Agreement to Renewing Cooperation Terms

Two years ago, the Marine Transport Workers’ Trade Union of Ukraine (MTWTU) and Danish Shipping signed a historic collective agreement that, for the first time, extended to Ukrainian officers and ratings working on vessels of the Danish International Ship Register (DIS).

THE BLACK SEA OF SHAME: HOW SUBSTANDARD SHIPPING TURNS SEAFARERS INTO HOSTAGES OF FLOATING COFFINS

On 12 October 2025, the Cameroon-flagged cargo ship EILEEN sank in the Black Sea near Bulgaria. Ten seafarers were rescued hours before the ship finally sank 140 nautical miles off Varna.

Український морський вечір у Сінгапурі об’єднав міжнародну спільноту навколо підтримки українських моряків

Вже втретє Профспілка робітників морського транспорту України (ПРМТУ) спільно з Посольством України в Республіці Сінгапур, сінгапурськими морськими профспілками SMOU та SOS, а також Міжнародною радою морських судновласників (IMEC) та ASP провела Український морський захід у Сінгапурі.

Ukraine on the Path to Ratifying the MLC, 2006: Key Step Toward Strengthening Its International Standing

As part of the cooperation between the International Labour Organization (ILO), the Office for Coordination of European and Euro-Atlantic Integration, and the Marine Transport Workers' Trade Union of Ukraine (MTWTU), a Round Table “Steps of Ukraine towards ratification of the ILO Maritime Labour Convention, 2006 (MLC, 2006)” was held.

Thank you for contacting us!