Факторы, которые могут свидетельствовать о том, что судно брошено

В связи с вступлением в силу поправок к Конвенции о труде в морском судоходстве 2006 года (MLC, 2006) в отношении брошенных судовладельцем моряков, ITF выпустила информационную листовку с целью разъяснения, в каком именно случае экипаж и судно считаются брошенными.


Первыми признаками того, что экипажу грозит участь «брошенного», являются:


    • судовладелец отказывает в репатриации, хотя трудовой контракт уже подошел к концу;
    • судовладелец отказывается пополнять запасы провизии, питьевой воды, топлива;
    • судовладелец задерживает заработную плату экипажу более двух месяцев.

More news with tag #ITF

“One Thing to Know Unions Exist — Another to Understand Their Power”

ITF Coordinator in Germany on Seafarers’ Realities and Industry Challenges

Профспілка моряків заявила про порушення трудового законодавства після відмови інспекторам у доступі до судна

Міжнародна профспілка моряків Канади (SIU Canada) дедалі більше занепокоєна численними випадками, коли інспекторам Міжнародної федерації транспортників (ITF) відмовляють в інспекції суден під іноземним прапором у канадських портах. Ці інспекції є критично важливими для захисту прав моряків і дотримання мінімальних міжнародних стандартів праці.

У 2025 році кількість випадків залишення моряків зросла на 30%

Понад 2280 моряків були залишені на 222 суднах цього року з невиплатою заробітної плати в розмірі $13,1 млн і 30% зростанням кількості випадків порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Профспілки моряків вимагають визнання статусу зон конфлікту на Близькому Сході як «зони воєнних дій»

ITF закликає судновласників визнати Ормузьку протоку, Оманську затоку та води Ізраїлю зонами воєнних дій, аби посилити захист екіпажів суден.

Thank you for contacting us!