Засуха впливає на транзит через Панамський канал

Сильна засуха призводить до введення обмежень на кількість щоденних транзитів суден через Панамський канал

Адміністрація Панамського каналу (АПК) оголосила про намір скоротити щоденний транзит суден з метою економії води у зв'язку з триваючою засухою.

Нові обмеження вводяться у зв'язку з тим, що АПК вже ввела низку лімітів на осадку найважливішого судноплавного шляху, що обмежують кількість вантажів, які можуть перевозитися суднами.

Цього року Ель-Ніньо призвів до сухіших, ніж зазвичай, умов у Панамі, що посилило засуху і спричинило зниження рівня води в озері Гатун.

Починаючи з 30 липня 2023 р., щоденну пропускну спроможність Панамського каналу буде скориговано, вона становитиме в середньому 32 судна на день: 10 суден у шлюзах Neopanamax і 22 судна - у Panamax. Надалі пропускна спроможність може бути відкоригована залежно від таких чинників, як рівень води в озері Гатун, погодні умови і специфіка суден, які проходять.

Максимальна пропускна спроможність Панамського каналу, включно зі шлюзами Panamax і розширеним Neopanamax, становить приблизно 38-40 суден на добу, але зазвичай на місяць проходить близько 34-38 суден. Однак за травень та червень, у середньому в день відбувалося 32,58 та 32,13 транзитів суден відповідно. Хоча такі фактори, як технічне обслуговування, можуть впливати на добову пропускну спроможність шлюзів Панамського каналу, введені транзитні ліміти є першими кліматичними обмеженнями з моменту відкриття розширених шлюзів Neopanamax у 2016 році. АПК також повідомляє, що залишає за собою право вводити додаткові заходи і процедури для забезпечення безпечної та ефективної роботи каналу.

Також наголошується, що скорочення щоденних транзитів через Панамський канал протягом тривалого періоду призведе до збільшення часу очікування суден без резервування. «У зв'язку з цим ми наполегливо рекомендуємо всім клієнтам скористатися нашою системою бронювання транзиту, щоб знизити ймовірність затримок», - йдеться в повідомленні.

АПК зазначає, що під час 2-го і 3-го періодів бронювання, які розпочнуться 1 і 19 серпня відповідно, пріоритет буде віддаватися повним контейнеровозам. Місця, що залишилися, розподілятимуться відповідно до рейтингу клієнтів.

Більше новин з тегом #В світі

Зростаюча роль «тіньового флоту» у випадках залишення моряків

На тлі зростання кількості випадків залишення моряків, пов'язаних із суднами, задіяними в санкційній торгівлі, флот газових танкерів виділяється як порушник-рецидивіст.

Молодіжна конференція на Конгресі МФТ: Ключові питання

Сьогодні, 18 жовтня, в рамках Конгресу ITF в Марракеші відбулася Молодіжна конференція. Сесія була присвячена розробці тa затвердженню п'ятирічного стратегічного плану.

Реалії та виклики для ПРМТУ в умовах війни в Україні: Олег Григорюк в інтерв'ю норвезькому виданню FriFagbevegelse

Під час війни робота Профспілки робітників морського транспорту України набула нових масштабів і значення. Моряки та портовики, що працюють під загрозою ракетних ударів, щодня стикаються з небезпекою та невизначеністю. Портова інфраструктура постійно зазнає атак, але ПРМТУ продовжує підтримувати своїх спілчан як в Україні, так і за кордоном, водночас дякуючи міжнародним партнерам за допомогу.

Золота нагорода ITF за захист інтересів транспортників

На 46-му Конгресі ITF Михайло Кірєєв, перший заступник Голови ПРМТУ, був удостоєний Золотої нагороди, що символізує визнання його непохитної відданості справі працівників транспорту в усьому світі.

Дякуємо за звернення!