GRAF VORONTSOV і VIKING. Профспілка застерігає!

Шановні моряки!

В рамках вже, на жаль, традиційної рубрики «Профспілка попереджає» в черговий раз застерігаємо вас від працевлаштування на риболовецькі судна.

Так, нещодавно ПРМТУ стало відомо, що в даний момент в Гвінеї знаходяться два судна під українським прапором - GRAF VORONTSOV (IMO 8416877) та VIKING (IMO 7368669) з українцями на борту.

Ситуація така, що комерційний оператор суден, гвінейська компанія SONIT (Societe de Negoce International), усунулася від їх утримання, внаслідок чого, окрім невиплати заробітної плати екіпажам, перестали здійснюватися поставки провізії, прісної води і необхідних медикаментів. Екіпажам доводиться ловити рибу і смажити її прямо на палубі. На суднах водяться пацюки і таргани, в результаті браку санітарних засобів і ліків члени екіпажів схильні до інфекцій невстановленого походження.

На сьогоднішній день компанія має заборгованість по заробітній платі перед екіпажами суден за 4 місяці і за фрахт судна перед компанією-судновласником за 2 місяці. Також не був проведений своєчасний огляд суден Класифікаційним товариством України, в результаті чого минули їх класифікаційні документи, а одне з суден вимагає капітального ремонту.

Ми щиро сподіваємося на те, що незабаром вдасться спільними зусиллями доставити наших моряків додому. У свою чергу, попереджаємо вас про те, що після списання членів екіпажу компанія може відкрити набір команди на вищезгадані судна. З огляду на жалюгідний їх стан і неблагонадійність компанії-оператора Профспілка НЕ РЕКОМЕНДУЄ працевлаштуватися на ці судна.

Більше новин з тегом #Моряки

Залишення моряків: як вчасно розпізнати проблему та отримати допомогу

Залишення екіпажів — це ситуація, коли судновласник або оператор судна припиняє виконувати свої зобов'язання перед моряками та односторонньо розриває будь-які зв’язки зі своїми працівниками.

10 актуальних запитань від моряків до ПРМТУ: відповідаємо на головне

ПРМТУ підготувала матеріал з відповідями на найактуальніші запитання, які турбують українських моряків.

Ключові поправки до MLC, 2006 набувають чинності

23 грудня 2024 року знаменує важливу дату для морської індустрії, оскільки офіційно набуває чинності новий пакет поправок до Конвенції про працю в морському судноплавстві 2006 року, спрямований на подальше поліпшення умов праці та життя в морі та вирішення деяких ключових проблем, з якими зіткнулися моряки під час пандемії COVID-19.

Ексклюзив Shipping Intel: Голова ПРМТУ Олег Григорюк про війну, міжнародну підтримку та допомогу морякам

Олег Григорюк - видатний діяч у глобальному руху захисту прав морських робітників, Голова Профспілки робітників морського транспорту України.

Дякуємо за звернення!