GRAF VORONTSOV і VIKING. Профспілка застерігає!

Шановні моряки!

В рамках вже, на жаль, традиційної рубрики «Профспілка попереджає» в черговий раз застерігаємо вас від працевлаштування на риболовецькі судна.

Так, нещодавно ПРМТУ стало відомо, що в даний момент в Гвінеї знаходяться два судна під українським прапором - GRAF VORONTSOV (IMO 8416877) та VIKING (IMO 7368669) з українцями на борту.

Ситуація така, що комерційний оператор суден, гвінейська компанія SONIT (Societe de Negoce International), усунулася від їх утримання, внаслідок чого, окрім невиплати заробітної плати екіпажам, перестали здійснюватися поставки провізії, прісної води і необхідних медикаментів. Екіпажам доводиться ловити рибу і смажити її прямо на палубі. На суднах водяться пацюки і таргани, в результаті браку санітарних засобів і ліків члени екіпажів схильні до інфекцій невстановленого походження.

На сьогоднішній день компанія має заборгованість по заробітній платі перед екіпажами суден за 4 місяці і за фрахт судна перед компанією-судновласником за 2 місяці. Також не був проведений своєчасний огляд суден Класифікаційним товариством України, в результаті чого минули їх класифікаційні документи, а одне з суден вимагає капітального ремонту.

Ми щиро сподіваємося на те, що незабаром вдасться спільними зусиллями доставити наших моряків додому. У свою чергу, попереджаємо вас про те, що після списання членів екіпажу компанія може відкрити набір команди на вищезгадані судна. З огляду на жалюгідний їх стан і неблагонадійність компанії-оператора Профспілка НЕ РЕКОМЕНДУЄ працевлаштуватися на ці судна.

Більше новин з тегом #ITF

«Одна справа — знати, що профспілки існують, а зовсім інша — усвідомити їхню силу»

Координатор ITF у Німеччині про реалії життя моряків та нові виклики галузі

Профспілка моряків заявила про порушення трудового законодавства після відмови інспекторам у доступі до судна

Міжнародна профспілка моряків Канади (SIU Canada) дедалі більше занепокоєна численними випадками, коли інспекторам Міжнародної федерації транспортників (ITF) відмовляють в інспекції суден під іноземним прапором у канадських портах. Ці інспекції є критично важливими для захисту прав моряків і дотримання мінімальних міжнародних стандартів праці.

У 2025 році кількість випадків залишення моряків зросла на 30%

Понад 2280 моряків були залишені на 222 суднах цього року з невиплатою заробітної плати в розмірі $13,1 млн і 30% зростанням кількості випадків порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Профспілки моряків вимагають визнання статусу зон конфлікту на Близькому Сході як «зони воєнних дій»

ITF закликає судновласників визнати Ормузьку протоку, Оманську затоку та води Ізраїлю зонами воєнних дій, аби посилити захист екіпажів суден.

Дякуємо за звернення!