Дамоклів меч завис над філіппінськими моряками

Їх можуть «попросити» з європейського ринку праці


Через неякісну підготовку, що не відповідає міжнародним стандартам безпеки на морі, 380-400 тисяч філіппінських моряків можуть втратити довіру Євросоюзу, а з нею – і роботу.


З 2006 року влада Філіппін обіцяє покращити рівень навчання, а сертифікація у філіппінських морських навчальних закладах все ще не відповідає вимогам Міжнародної конвенції ПДНВ. За 17 років очікування експерти все ще не побачили ніяких істотних змін. Саме такий результат опублікувало Європейське агентство морської безпеки (EMSA) у своєму звіті за 2022 рік.


Філіппіни відповіли на аудит EMSA, і наразі експерти комісії аналізують інформацію перед тим, як прийняти остаточне рішення. Єврокомісія, може винести свій вердикт до кінця першого кварталу 2023 року.


У разі негативної відповіді, ЄС введе заборону на працевлаштування філіппінців, що призведе до припинення визнання морських кваліфікаційних сертифікатів, виданих Філіппінами. Існуючі сертифікати визнаватимуться до закінчення терміну їх дії, але філіппінським морякам не буде дозволено подавати документи на роботу на суднах під прапором Євросоюзу з новими або оновленими сертифікатами.


Питання наслідків такого рішення залишається відкритим для всього світу.

Більше новин з тегом #В світі

Корупція в морських портах: як MACN бореться з проблемою

Морська антикорупційна мережа (MACN), вкотре звертає увагу на часто ігнорований, але руйнівний рівень корупції, з яким стикаються моряки в портах по всьому світу.

Мандрівка «Потяг пам’яті»

ETF (Європейська федерація транспортників) та Friedrich-Ebert-Stiftung (Фонд Фрідріха Еберта) організували унікальну навчальну подорож для молодих профспілківців з метою вивчення історії Голокосту, аналізу подій сучасності та виховання нового покоління лідерів, здатних будувати демократію та захищати права людини.

Проблеми з добробутом, оплатою праці та технічним обслуговуванням на ELEEN SOFIA

Міжнародна федерація транспортників (ITF) повідомляє, що наразі взаємодіє з владою Австралії для вирішення справи про жорстоке поводження з екіпажем, розкрадання заробітної плати та жахливі умови на борту балкера, що належить болгарській компанії. Судно також перебуває під арештом австралійських прикордонників; його затримано в Гледстоуні.

Опитування: ваш голос має значення!

Жінки становлять лише приблизно 2% світової морської робочої сили.

Дякуємо за звернення!