Судноплавні компанії в боротьбі з кіберзлочинністю

Асоціація судновласників Данії провела панельне дослідження, яке показало, що велика частина судноплавних компаній в останні роки піддавалася кібератакам і вже вживає заходів для посилення захисту.

В рамках дослідження було опитано 26 топ-менеджерів датських судноплавних компаній; 42% яких повідомили, що вельми стурбовані загрозою втрати даних або збитку бізнесу в наступні 12 місяців.

Директор Асоціації судновласників Данії Марія Скіппер Швенн зазначила: «IT-системи більшості компаній вже піддавалися нападам, і навряд чи ця загроза зменшиться в найближчому майбутньому. У той же час, слід мати на увазі, що з подібним може зіткнутися будь-яка організація. Найбільше ми стурбовані нападами на наші берегові системи і ті наслідки, які вони можуть за собою спричинити».

У зв'язку з наявністю конкретної загрози, судноплавні компанії запланували 69% -ве збільшення бюджету на інформаційну безпеку.

На закінчення пані Швенн заявила: «Ми закликаємо всіх членів Асоціації не нехтувати заходами безпеки, співпрацювати з владою і грамотно розподіляти бюджет на захист своїх IT-систем, щоб в потрібний момент дати належну відсіч загрозам».

Більше новин з тегом #В світі

Переговори як інструмент

Представники ПРМТУ пройшли навчання у Міжнародному центрі МОП

Українські курсанти морських закладів освіти склали ЄДКІ за кордоном

Усі тимчасові екзаменаційні центри за кордоном успішно завершили проведення Єдиного державного кваліфікаційного іспиту (ЄДКІ). Явка була відмінною — усі, хто прийшов на іспит, мали змогу без перешкод його скласти.

Перевтома моряків під час рейсу — прямий ризик для безпеки судноплавства

У Норвегії другому помічнику капітана контейнеровоза NCL Salten висунуто звинувачення у недбалості під час несення вахти, що призвела до посадки судна на мілину поблизу Тронхейма.

Всесвітній день охорони праці

Сьогодні світ відзначає Всесвітній день охорони праці, і цього року девізом стало гасло: «Революційні підходи до здоров’я і безпеки: роль ШІ та цифровізації на роботі».

Дякуємо за звернення!