Міжнародна федерація асоціацій морських капітанів (IFSMA), Віце-президентом якої є Олег Григорюк, Голова ПРМТУ, звернулась до Люка Смолдреса, Генерального секретаря Паризького меморандуму про взаєморозуміння щодо контролю суден державою порту (Paris MOU) стосовно передбачених вимог безпеки та впливу певних адміністративних процесів на екіпаж.
На нещодавньому засіданні Виконавчої ради IFSMA обговорювалося питання візитів представників Державного портового контролю (PSC) на судна після повідомлень про занепокоєння з боку все більшої кількості капітанів суден. Вони повинні переконатися, що норми робочого часу та відпочинку членів екіпажу дотримуються згідно стандартів Конвенції MLC, 2006. Це одна з частин інспекції офіцера PSC, адже недотримання таких норм може призвести до затримання судна.
Виконавча рада визначила, що основні занепокоєння капітанів пов'язані з відвідуванням суден представниками PSC незабаром після їх прибуття в порт, іноді навіть до приходу суднового агента на борт. Такі візити включають не лише інспекцію, а й випадкові тренування з безпеки, такі як залишення судна та спуск рятувальних шлюпок та плотів. При цьому, багато членів екіпажу втомлені, коли судно прибуває в порт, тому капітани вимушені відпускати їх для відпочинку, щоб відповідати вимогам Конвенції. Ранній прибуток представників PSC на борт судна, спонукає капітанів порушувати правила, що підлягають перевірці. Втомлений екіпаж може зробити помилки та підвищити ризик для їхньої безпеки.
Пропонується розглянути можливість надання нових вказівок та порад представникам PSC, щоб не відвідувати судна для проведення інспекцій принаймні через 6 годин після причалу. Це дозволить деяким членам екіпажу використати необхідні години відпочинку для подальшого виконання своїх обов'язків на більш професійному рівні та в безпеці.
З текстом листа ви можете ознайомитись на нашому сайті:
https://storage.mtwtu.org.ua/source/1/K5t6PQ2EoQG8WpDe9GstOw79huRWihOb.pdf