Понад 300 суден були незаконно зареєстровані

Більше 300 суден по світу були шахрайським способом включені в морські регістри суден, повідомляє морський клуб взаємного страхування Standard Club.

У світлі різкого збільшення шахрайських реєстрацій суден, Міжнародна морська організація (ІМО) докладає всіх зусиль для боротьби з подібними регістрами, що діють без відома урядів, які вони нібито представляють.

Згідно з даними Standard Club, 73 судна незаконно ходили під прапором Демократичної Республіки Конго; 91 судно було незаконно зареєстровано під прапором Фіджі і 150 суден - під прапором Федеральних Штатів Мікронезії.

Для вирішення цієї проблеми ІМО розробляє всеосяжну базу даних регістрів - Глобальну інтегровану систему інформації про судноплавство (ГІСІС). Зокрема, «реєстр регістрів» буде містити імена та контактні дані національних органів управління або уповноважених органів, що відповідають за реєстрацію суден. База даних також буде містити інформацію про країни, які не здійснюють реєстрацію суден, будь то «внутрішня» реєстрація або міжнародна.

З тих пір як були введені міжнародні санкції щодо Ірану і Північної Кореї у відповідь на їхні ядерні і балістичні програми, деякі судна, щоб уникнути санкцій, використовували такі методи як відключення автоматичної ідентифікаційної системи (АІС) або надання неправдивої інформації про реєстрацію судна під прапором .

Комітет ООН з санкцій вимагає від держав прапора скасування реєстрації судна, якщо є обґрунтовані підстави вважати, що воно залучено в діяльність, заборонену резолюціями Ради безпеки ООН. Інші держави, в свою чергу, повинні відмовити в реєстрації суднам, чия реєстрація була скасована з цієї причини.

ІМО має намір розробити у співпраці з Радою безпеки ООН базу даних із зручним пошуком, в якій будуть відображатися судна, на які поширюються резолюції Ради безпеки.

Очікується, що розробка буде завершена у 2021 році.

Більше новин з тегом #Моряки

Потужна підтримка українських транспортників: 46-й Конгрес ITF прийняв резолюцію ПРМТУ

Профспілка робітників морського транспорту України, за підтримки Профспілки залізничників і транспортних будівельників України, звернулася з важливою резолюцією до 46-го Конгресу Міжнародної федерації транспортників (ITF) у Марракеші.

Зростаюча роль «тіньового флоту» у випадках залишення моряків

На тлі зростання кількості випадків залишення моряків, пов'язаних із суднами, задіяними в санкційній торгівлі, флот газових танкерів виділяється як порушник-рецидивіст.

Українські моряки отримали нові привілеї

Що змінилося в колективних угодах на суднах норвезьких судновласників

Marrakech Policy: нові зобов'язання щодо покращення умов праці моряків

На 46-му Конгресі ITF прийнято новий документ, встановлюючий стандарти прав і умов праці моряків по всьому світу

Дякуємо за звернення!