Семінар на тему розрахунку зернової остійності

Сьогодні стартував дводенний максимально насичений практичний семінар від освітнього проекту EdMarine, який організувала ПРМТУ для моряків-членів Профспілки.

У перший день обговорили тему остійності при перевезенні зерна. Спікером заходу виступив Артур Соколов, автор освітніх курсів проєкту.

На зустрічі обговорили такі питання, як вимоги до остійності при перевезенні зерна, які судна можуть перевозити зерно, кут крену від зсуву зерна, також моряки самостійно зробили розрахунок остійності при перевезенні зерна.

«Дана тема досить актуальна, оскільки такі держави як, наприклад, США, Австралія, Канада та інші вимагають від вантажного помічника виконання розрахунку остійності при перевезенні зерна вручну. Справа в тому, що з перевезенням зерна пов'язана величезна кількість ризиків: судно може перевернутися, якщо вантаж зерна зміститься, - говорить Артур Соколов. - На жаль, під час підготовки в навчальних закладах зерновому розрахунку остійності увага приділяється вкрай поверхово. А комп'ютерна програма не завжди в цьому може допомогти на судні. Тому дуже важливо вміти виконувати дані розрахунки вручну, розуміти, як це працює».

Більше новин з тегом #Моряки

Український морський форум (анонс)

Профспілка робітників морського транспорту України за підтримки Міжнародної федерації транспортників (ITF) та Державної служби морського і внутрішнього водного транспорту та судноплавства України має честь оголосити про проведення Українського морського форуму.

AMSA: Забезпечення добробуту моряків та контроль за умовами праці на суднах

Питання, пов'язані з дотриманням умов праці на суднах, залишаються однією з найбільш актуальних проблем у морській галузі.

Забезпечення відпочинку для екіпажу: рекомендації IFSMA для представників PSC

Міжнародна федерація асоціацій морських капітанів (IFSMA), Віце-президентом якої є Олег Григорюк, Голова ПРМТУ, звернулась до Люка Смолдреса, Генерального секретаря Паризького меморандуму про взаєморозуміння щодо контролю суден державою порту (Paris MOU) стосовно передбачених вимог безпеки та впливу певних адміністративних процесів на екіпаж.

Чому екіпаж судна DALI не може покинути гавань Балтімору?

Минуло три тижні відтоді, як вантажне судно DALI врізалося в міст Френсіса Скотта Кі. Міст обвалився рано вранці 26 березня, в результаті чого загинуло шестеро людей, які працювали на мосту.

Дякуємо за звернення!