Основна проблема, яку відчувають багато країн, включаючи Австралію, Норвегію і Канаду - це однаковий політичний тиск з боку своїх урядів. Це виражається в прийнятті нових законів, політик, пактів, спрямованих на скорочення кількості суден під національним прапором, скорочення робочих місць для місцевих моряків шляхом заміни їх на більш «дешеві» національності з країн-постачальників робочої сили. Проведені профспілками переговори, страйки і навіть суди не привели до яких-небудь відчутним позитивних змін.
Сьогодні в місті Осло проходить засідання робочої групи ITF з каботажу
Більше новин з тегом #ITF
«Одна справа — знати, що профспілки існують, а зовсім інша — усвідомити їхню силу»

Координатор ITF у Німеччині про реалії життя моряків та нові виклики галузі
Профспілка моряків заявила про порушення трудового законодавства після відмови інспекторам у доступі до судна

Міжнародна профспілка моряків Канади (SIU Canada) дедалі більше занепокоєна численними випадками, коли інспекторам Міжнародної федерації транспортників (ITF) відмовляють в інспекції суден під іноземним прапором у канадських портах. Ці інспекції є критично важливими для захисту прав моряків і дотримання мінімальних міжнародних стандартів праці.
У 2025 році кількість випадків залишення моряків зросла на 30%

Понад 2280 моряків були залишені на 222 суднах цього року з невиплатою заробітної плати в розмірі $13,1 млн і 30% зростанням кількості випадків порівняно з аналогічним періодом минулого року.
Профспілки моряків вимагають визнання статусу зон конфлікту на Близькому Сході як «зони воєнних дій»

ITF закликає судновласників визнати Ормузьку протоку, Оманську затоку та води Ізраїлю зонами воєнних дій, аби посилити захист екіпажів суден.