«Ракета вибухнула у 500 метрах від нашого судна»

Розповів член екіпажу судна PINOCCHIO, атакованого хуситами

12 березня єменські хусити обстріляли ракетами контейнеровоз PINOCCHIO (IMO 9400112) під прапором Ліберії у Червоному морі.

Тоді по судну було випущено дві протикорабельні ракети з території Ємену. Постраждалих внаслідок атаки не було, судно також не отримало ушкоджень.

На той час на борту перебували четверо українців, серед яких – член ПРМТУ, з яким Профспілка перебувала на зв’язку.
«У наш бік було зроблено два постріли. Перший – приблизно за 80 миль від Ємену, коли ми були у Червоному морі. Ракета не долетіла і вибухнула метрів за 500 від нас. З нами зв'язалися військові, підтвердили атаку, і ми почали рухатись зигзагами, – розповідає моряк. – У небо підняли винищувач, згодом до нас приєднався військовий корабель для супроводу. Ми рухалися з різною швидкістю. З моменту першої атаки ми, маневруючи, пройшли Червоне море, Баб-ель-Мандебську протоку, і через 14 годин по нас запустили другу ракету. Її військові збили буквально перед нами. Весь час ми рухалися вздовж Сомалі, щоб до нас не дістали ракети».
Моряків списали в Омані, на судно сіли росіяни та пакистанці, і воно вирушило зворотним маршрутом.

В свою чергу, ПРМТУ ще раз привертає увагу моряків, судна яких слідують в Червоне море.

▪️ В умови, що існують для визначеної IBF Зони високого ризику для південної частини Червоного моря та Аденської затоки, включено право моряків відмовитися від заходу в цю зону з репатріацією за рахунок компанії та компенсацією в розмірі двомісячної базової заробітної плати.

▪️ Компенсація не застосовується, якщо моряка переводять на інше судно, що належить або пов’язане з тим самим власником/менеджером, на ту саму посаду, заробітну плату та всі інші умови. Під час переходу, моряк не втрачатиме доходи або прав, і компанія нестиме відповідальність за всі витрати, в тому числі на проживання під час переходу.

▪️ Моряки повинні повідомити про рішення щодо репатріації за 7 днів до заходу в зону ризику, враховуючи логістичні обмеження проходу та складність сприяння висадки в безпечному порту та репатріації в цьому районі.

▪️ У разі, якщо судно, яке не планувало проходити через зону високого ризику, але отримало вказівку перетнути її протягом семиденного терміну попередження, моряки мають право відмовитися від заходу в цю зону, бути репатрійованими за рахунок компанії та отримати компенсацію в розмірі двомісячної базової заробітної плати.

Докладніше - на нашому сайті: https://mtwtu.org.ua/news/spilna-zaava-miznarodnoi-federacii-transportnikiv-ta-spilnoi-peregovornoi-grupi

Більше новин з тегом #Моряки

ITF: Кількість залишених моряків у 2025 році може перевищити рекорд 2024-го

Згідно з новими даними, опублікованими Міжнародною федерацією транспортників (ITF), кількість випадків залишення суден зросла майже на 33% порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Українські курсанти морських закладів освіти склали ЄДКІ за кордоном

Усі тимчасові екзаменаційні центри за кордоном успішно завершили проведення Єдиного державного кваліфікаційного іспиту (ЄДКІ). Явка була відмінною — усі, хто прийшов на іспит, мали змогу без перешкод його скласти.

Мирна праця — під обстрілами: росія вбила портовика, члена ПРМТУ

Сьогодні внаслідок ракетного удару, завданого росією по контейнерному терміналу HHLA в Одесі, загинули три працівники порту, члени Профспілки робітників морського транспорту України. Ще шестеро отримали поранення.


Перевтома моряків під час рейсу — прямий ризик для безпеки судноплавства

У Норвегії другому помічнику капітана контейнеровоза NCL Salten висунуто звинувачення у недбалості під час несення вахти, що призвела до посадки судна на мілину поблизу Тронхейма.

Дякуємо за звернення!